| arik |
| quote: | Originally posted by princess cc
קצררררררררר באסה!!!!!!!!!!
אתה לא יכול לגנוב שעת שידור לתת לנו שעתיים?:) |
חחחחחחח איזה ספאם עצבני
שעה זה מספיק לדעתי
מוזר הריקי הזה
התחיל עם פרוגרסיב טראנס
המשיך עם אפליפטינד
ועכשיו הפיצוצים האלה
למרות שהוא מעולה עד עכשיו
זה עדיין קצ מוזר:) |
|
|