return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Trance Inc & ASL Presents: Winter Airborne 4-5/12 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by arik
יש שתייה חינם?


יש כוסיות?:D

אהלן! מותק יפה! כמובן שנאזין,
רק תעדכן אותנו מתי זה לפי שעון ישראל
Black Dragon
טוב עידכנתי זמנים :)
markfeldman
לא הייתי סומך על

ASL

הם כל הזמן ב-

DOWNTIME
arik
נראה לי שזה מתחיל בקרוב מאד כי כבר התחיל החימום
princess cc
quote:
Originally posted by arik
נראה לי שזה מתחיל בקרוב מאד כי כבר התחיל החימום


זה אלי עכשיו נכון?
:)

איזה יופייייייי איך זה עולה!
arik
quote:
Originally posted by princess cc
זה אלי עכשיו נכון?
:)

איזה יופייייייי איך זה עולה!

זה לא אלי
זה מישהו שמחמם בשם
WILCO

איפה ראית אלי?
princess cc
quote:
Originally posted by arik
זה לא אלי
זה מישהו שמחמם בשם
WILCO

איפה ראית אלי?



הוא אמר ב-13:00!

טוף גם אם זה לא אלי...זה עדיין נשמע טוב!
arik
התחיל!@$@#%@#%

RICKY H
אחריו

BLACK DRAGON AKA ELI HASHMANMAN


@%#@#$%
Black Dragon
חחחחחח מה המצב
האמת חשבתי שזה יתחיל ב1 אבל הם שמו
WARM UP
אז זה דחה הכל בשעה אחת
קיצר עוד חצי שעה
arik
quote:
Originally posted by arik
התחיל!@$@#%@#%

RICKY H
אחריו

BLACK DRAGON AKA ELI HASHMANMAN


@%#@#$%

מה זה התקשרתי אל אלי עכשיו
ונראה לי הוא ישן
מוזר לא מתאים לו
בדרך כלל הוא פותח 15 טרדים על כל רדיו שהוא מנגן:)

וגם לא הבנתי מילה ממה שהוא אמר!

arik
הא הנה אתה אלי:)
arik
אחלה פתיחה של RICKY
ממש יפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement