|
Trance Inc & ASL Presents: Winter Airborne 4-5/12 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by arik
יש שתייה חינם? |
יש כוסיות?:D
אהלן! מותק יפה! כמובן שנאזין,
רק תעדכן אותנו מתי זה לפי שעון ישראל |
|
|
| Black Dragon |
| טוב עידכנתי זמנים :) |
|
|
| markfeldman |
לא הייתי סומך על
ASL
הם כל הזמן ב-
DOWNTIME |
|
|
| arik |
| נראה לי שזה מתחיל בקרוב מאד כי כבר התחיל החימום |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by arik
נראה לי שזה מתחיל בקרוב מאד כי כבר התחיל החימום |
זה אלי עכשיו נכון?
:)
איזה יופייייייי איך זה עולה! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by princess cc
זה אלי עכשיו נכון?
:)
איזה יופייייייי איך זה עולה! |
זה לא אלי
זה מישהו שמחמם בשם
WILCO
איפה ראית אלי? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by arik
זה לא אלי
זה מישהו שמחמם בשם
WILCO
איפה ראית אלי? |
הוא אמר ב-13:00!
טוף גם אם זה לא אלי...זה עדיין נשמע טוב! |
|
|
| arik |
התחיל!@$@#%@#%
RICKY H
אחריו
BLACK DRAGON AKA ELI HASHMANMAN
@%#@#$% |
|
|
| Black Dragon |
חחחחחח מה המצב
האמת חשבתי שזה יתחיל ב1 אבל הם שמו
WARM UP
אז זה דחה הכל בשעה אחת
קיצר עוד חצי שעה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by arik
התחיל!@$@#%@#%
RICKY H
אחריו
BLACK DRAGON AKA ELI HASHMANMAN
@%#@#$% |
מה זה התקשרתי אל אלי עכשיו
ונראה לי הוא ישן
מוזר לא מתאים לו
בדרך כלל הוא פותח 15 טרדים על כל רדיו שהוא מנגן:)
וגם לא הבנתי מילה ממה שהוא אמר! |
|
|
| arik |
אחלה פתיחה של RICKY
ממש יפה |
|
|
|
|