return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Waarom wordt er de laatste tijd zo weinig gepost? (pg. 2)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Klubbdemon
wat is het kanaal naampie dan?

#tranceaddict

daar ben ik nu (jammer genoeg op zaterdag 10 uur)
en zijn 7 mensen/namen..

kanaalnaam is #taforum ,het is op efnet
Little Theseus
IRC heeft er zeker mee te maken, maar soms zorgt het er ook voor dat threads juist zeer snel gevuld zijn (link op irc zetten en roepen dat iederen moet replyen).
Ik denk dat de postcount er ook veel mee te maken heeft.
Blik
[professor mode]

het is een combinatie van verscheidene factoren, aan de ene kant is het verbergen van de postcount een grote factor is voor de gedaalde amusementswaarde op dit forum

een andere mogelijkheid kan het ontstaan van een superieur IRC-channel zijn
[/professor mode]

oftewel, IRC roelt maar ik blijf gewoon doorposten, en mijn postcount in de gaten houden :D
Henkie_henk
Als je dan ff nieuwe interessante threads maakt.. :)

Misschien behaal je wel inspiratie uit irc chats?

ah ja.. nu zijn er iig threadje of 5 waar iedereen aant lulle is met of zonder kater..
Miss Proximus
ik vind gewoon dat er teveel wordt gepost, als er iest useless is dan is het wel 80% van t holland forum, en als dit forum met dezelfde maat werd gemeten als de rest van t forum dan zou dat iig een stuk minder zijn. worden er dan threads gemaakt die wel enig nut hebben dan zijn ze binnen no time weer gespammed met onzin en opscheppeige verhaaltjes (jaja...ik doe m'n vuurvrije pak vast aan) en ja...dat houdt de interessante mensen van t forum weg! en daar bedoel ik niet mezelf mee, maar mensen die ik dus bijna nooit meer aantref in de threads!
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik vind gewoon dat er teveel wordt gepost, als er iest useless is dan is het wel 80% van t holland forum, en als dit forum met dezelfde maat werd gemeten als de rest van t forum dan zou dat iig een stuk minder zijn. worden er dan threads gemaakt die wel enig nut hebben dan zijn ze binnen no time weer gespammed met onzin en opscheppeige verhaaltjes (jaja...ik doe m'n vuurvrije pak vast aan) en ja...dat houdt de interessante mensen van t forum weg! en daar bedoel ik niet mezelf mee, maar mensen die ik dus bijna nooit meer aantref in de threads!

Hmm 80% vinnik wel erg overdreven. Het hoeft hier toch niet alleen maar over muziek te gaan. Het gaat toch ook om de gezelligheid. Wat vind jij useless dan??

:)
Nastra Azzurro
zozo das jammer van de post counts whhhaahah ben een tijdje hier ni geweest... whehe maarja boeiuehhhhh
Miss Proximus
quote:
Originally posted by TranceFool
Wat vind jij useless dan??

komt vast omdat ik de enige regular chick :D ben, maar al die verknaakte (excusez le mot whaaaaaaaahaha) en dat soort dingen :) en gewoon mensen die replyen op posts waar ze nix mee te maken hebben: dus waar ze ABSOLUUT geen toegevoegde waarde voor hebben....grrrrrrr....irri

TranceFool
quote:

komt vast omdat ik de enige regular chick :D ben, maar al die verknaakte (excusez le mot whaaaaaaaahaha) en dat soort dingen :) en gewoon mensen die replyen op posts waar ze nix mee te maken hebben: dus waar ze ABSOLUUT geen toegevoegde waarde voor hebben....grrrrrrr....irri

Ah ok weet ik dat ook weer, ieder zijn eigen mening :)
Dj Alpha
Op IRC weten we meestal leuke threads te browsen.. Neem nu ndie van dat tv programma.. Allemaal ontstaan via IRC gebeuren :p
K ben ff uit t forum geweest maar k begin de smaak alweer te pakken te krijgen :)

Henkie_henk
quote:

Dan blijf je toch lekker weg?? Dat jij altijd wel ergens over weet te zijken weet ik nou ook wel hoor..
Miss Proximus
gelukkig ben ik oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe :rolleyes:

haha...ik zou alleen al hier blijven posten om jullie het leven zuur te maken...o wat zouden jullie mij graag uit het holland forum weg willen hebben :rolleyes: lmao

o zou ik nu weer stoppen, dan heb jij weer wat meer ruimte om van topic te veranderen en, zoals gewoonlijk, weer over wijven te gaan ouwehoeren...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement