|
Waarom wordt er de laatste tijd zo weinig gepost? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| de sfeer wordt wat grimmiger hier...:( |
|
|
| Optimus Trance |
| Ow ja, ik heb zelf ook nog een verklaring (lees:smoes:D)waarom ik zo weinig post de laatste tijd. Sinds ik weer student ben, moet ik maar weer s serieus wat aan school doen, en niet zoals toen ik werkte de hele avond op t forum kon zwerven:D:D:D |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ow ja, ik heb zelf ook nog een verklaring (lees:smoes:D)waarom ik zo weinig post de laatste tijd. Sinds ik weer student ben, moet ik maar weer s serieus wat aan school doen, en niet zoals toen ik werkte de hele avond op t forum kon zwerven:D:D:D |
Idd ja :)
school is de reden, ze moeten heel die school gewoon afschaffen odat iedereen meer tijd heeft ok hier te komen spammen |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Flippe
Idd ja :)
school is de reden, ze moeten heel die school gewoon afschaffen odat iedereen meer tijd heeft ok hier te komen spammen |
misschien wil Swamper ons wel sponsoren met een actie tegen alle scholen :p |
|
|
| Henkie_henk |
Heeft nix met oud en wijs te zijn miss p... je hebt het blijkbaar nodig dat iemand jou verteld welke mogelijkheden er zijn ipv dom en koppig vervelend te lopen doen...
En jou wegkrijgen uit het holland forum.. of uberhaupt het hele forum is niet zo heeel moeilijk hoor..
/me gaat heerlijk verder luisteren naar hennes en cold
atj0 |
|
|
| Blik |
[peacekeep mode]
jongens jongens, wat is dit toch allemaal, laten wij met z'n allen het spreekwoordelijke zand eroverheen gooien, of het spreekwoordelijke bijltje erbij neergooien etc etc
[/peacekeep]
miss p, we willen je nie kwijt, daarvoor houden wij veels te veel van je :rolleyes:
en om over wijven te zeuren, dat kankerwijf van een engels lerares, met d'r kut eigen regeltjes, laat d'r in d'r kont geneukt worden door een nijlpaard ofzo want sjonge jonge......
:) |
|
|
| Miss Proximus |
wat is in hemelsnaam jou probleem Rob....te weinig sex gehad? en wat loop je nou stoer te doen? jij mij makkelijk wegkrijgen? phahahahaaa :stongue:
ey blik...leuk gevonden hoor..mag ik ff toevoegen dat ik niet bij de spreekwoordelijke pakken neer ga zitten :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
[peacekeep mode]
jongens jongens, wat is dit toch allemaal, laten wij met z'n allen het spreekwoordelijke zand eroverheen gooien, of het spreekwoordelijke bijltje erbij neergooien etc etc
[/peacekeep]
miss p, we willen je nie kwijt, daarvoor houden wij veels te veel van je :rolleyes:
en om over wijven te zeuren, dat kankerwijf van een engels lerares, met d'r kut eigen regeltjes, laat d'r in d'r kont geneukt worden door een nijlpaard ofzo want sjonge jonge......
:) |
Yea, now we're talking.. laten we allemaal samen de vredespijp met elkaar roken.. daar word namelijk iedereen wat rustiger van! :p:p En in deze moeilijke flame tijden: Lets Have Sex Not War (waar miss p al min of meer naar verwees) :D:D |
|
|
| Dj Alpha |
Tja, t gaat weer helemaal nerges over :)
Rob verveelt zich n beetje ofnie rob? Vakantie he? :p
Bent niet de enigste whehe |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Lets Have Sex Not War :D:D |
jajaja...laten we met ze allen de wereld verbeteren...wie trekt als eerste z'n broek uit :p (woops) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by TimeportE
laten we allemaal samen de vredespijp met elkaar roken.. |
smoke weed everyday:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
het is bij jou ook nooit een discussie he.. nooit argumenten nooit ook maar een beetje feedback..
-atj0-
ik heb er wel genoeg van |
|
|
|
|