|
Waarom wordt er de laatste tijd zo weinig gepost?
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Hmmm ik vind dit echt een beetje jammer aan het vinden. Het lijkt wel alsof nadat de postcount is weggehaald dat sommige mensen hier bijna noooit meer posten. Beetje jammer is dat. Vroeger als je er een dag niet was geweest las je je rot, en nu is er bijna nix meer te beleven. Ik wil niet zeggen dat iedereen nu allemaal doelloos moet gaan posten, maar vroeger stonden er ook veel meer interessante threads. Ligt dit aan mij of zijn er mensen die dit ook is opgevallen? |
|
|
| tango |
Daar is een hele simpele verklaring voor: IRC. We hadden er het laatst nog over op de chat, dat het forum dood is sindsdien we bijna allemaal op de chat zitten. Het is veel handiger en gezelliger. Dus Join in!
grtz,
TNG |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by tango
Daar is een hele simpele verklaring voor: IRC. We hadden er het laatst nog over op de chat, dat het forum dood is sindsdien we bijna allemaal op de chat zitten. Het is veel handiger en gezelliger. Dus Join in! |
Jongen, je haalt de woorden uit mijn mond.. irv ruled (in plaats van post maken, lines :p:p) maar ik vind het ook jammer dat er nu wel minder op het forum word gepost.. |
|
|
| Sandman |
Aha, dan zal het daaraan liggen. IRC
Ik gebruik het niet, ik zou ook niet weten hoe ik het moet gebruiken :D
Maar ik blijf gewoon lekker door posten hoor, neem dat maar van mij aan
Sandman |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Sandman
Aha, dan zal het daaraan liggen. IRC
Ik gebruik het niet, ik zou ook niet weten hoe ik het moet gebruiken :D
Maar ik blijf gewoon lekker door posten hoor, neem dat maar van mij aan
Sandman |
precies; lekke blijven posten ! helemaal mee eens :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik blijf ook vrolijk doorposten hoor. Alleen de topics zijn een beetje lame. Maar ja, dat zal wel weer bijdraaien.
GReeTZ |
|
|
| TranceFool |
| Ik zit ook weles op IRC (niet vaak hoor), maar als ik er ben vinnik het nie echt super, zal wel door mij komen :p:p:D. Maar ik zal es wat vaker langskomen :) |
|
|
| Flippe |
Zeker langs komen op IRC!!!
vet gezellig |
|
|
| Optimus Trance |
ja, ik kom sinds deze week ook op irc en t forum dat laat ik mestal ziiten dan:D:D:D
shame on me |
|
|
| DJ_Siesta |
ik zit ookwelleens op irc, ik lees nog wel alle threads hier.
en ik chat te veel op msn |
|
|
| Dj Lex |
| Ik heb het een beetje druk met school laatste tijd en ben het een beetje zat ook om telkens verrot gescholden te worden omdat ik zoveel postte. En vind audiogalaxy ook wel flex. :D:D:D |
|
|
| Klubbdemon |
wat is het kanaal naampie dan?
#tranceaddict
daar ben ik nu (jammer genoeg op zaterdag 10 uur)
en zijn 7 mensen/namen.. |
|
|
|
|