return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מיקסר חדש!!
View this Thread in Original format
arik
טוב אולי זה טחון כבר
אבל אני חייב תשובה ברורה

עד 3500
איזה מיקסר שווה להשקיע בו שאני יקבל את רמצ הסאונד הגבוהה ביותר
ולא פיוניר

?
YuVaL
quote:
Originally posted by arik
טוב אולי זה טחון כבר
אבל אני חייב תשובה ברורה

עד 3500
איזה מיקסר שווה להשקיע בו שאני יקבל את רמצ הסאונד הגבוהה ביותר
ולא פיוניר

?


Denon DN X1500




Ecler Nuo 5

arik
מממ
יש איזה מאמרים או משהו
כי אני עדיין לא יכול לדעת רק על סמך זה מה
יותר טוב
אני דוקא חשבתי על ה וסטקס שכולם טוענים שהוא לא רע בכלל
ה 275
arik
הכי חשוב מבחינתי זה האיכות סאונד
Shahar
לדעתי
stanton smx-401
שווה איכותי עם פונקציות טובות ותשיג אותו ב 2300 אפילו פחות

ה 275 גם בנזונה
אבל עולה יותר...
skelz
אקלר :>
Viperon
וסטקס 275 בלי לחשוב פעמיים.
arik
quote:
Originally posted by Viperon
וסטקס 275 בלי לחשוב פעמיים.

:D
arik
כמה כולה היום ה
Allen & Heath Xone:32

ומה יותר טוב הוא או ה
275?
taltul
חלום

Glenn-Holmes
טוב אריק אתה יודע שאני יעדיף שתקנה את הווסטאקס כי זה משאני קונה...
:)

חלמתי בלילה חלום מה זה מוזר
על נהג אוטובוס שיש לו מאחורי ההגה שתי סי די גיי 100 (את סוג המיקסר מהחלום אני לא זוכר) ומשמיע טראקים בזמן נסיעה ואני מתעצבן עליו כי בדיוק בברייק של מאנדיי גרוב הוא מעביר טראק ואני אומר לו שזה לא מקצועי לשבור טראק באמצע ועוד בקטע כזה
אבל אז אני מבין שבעצם הוא נוהג ואין לו באמת זמן להכניס קטעים בזמן

קיצר חלום הזוי לאללה
s0undw4v3
אל תלך על ה-275
יש לי אותו ואחרי כמה זמן דברים מתקלקלים

לך על משהו אחר
(אולי עכשיו המיקסר יותר טוב כי שלי בן 3, אבל עדיין)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement