|
Right Now: Food (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een omelet met sucuk (soort van Turkse salami-achtige worst, yummy) en feta, gemaakt door mijn vriendinnetje...njam njam! :tongue2 |
Oh my god, uuw vrindin MAAKT feta :eek: :eek: :eek:
Soigneert die maar goed zenne!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Oh my god, uuw vrindin MAAKT feta :eek: :eek: :eek:
|
Tis een hobby gelijk een ander hé... |
|
|
| Tiger777 |
| jaja, da ni van... toch weinig mense die dat kunne eh. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kben ook ni op de eerste de beste verliefd geworden hé ;) |
|
|
| Gladius |
hmmmm feta das zowwwwwwww lekkerrr. (Zehra, goeie tip voor volgende beta-party =p)
atm: pistachnootjes
manman, ge zou eens moeten zien in welk razend tempo ik die nootjes opendoe en opeet
ahhhhhhhhrrrrr, it's not a human being!!! |
|
|
| Xilver |
| Ben ene keer zo ziek geweest van pistachenootjes, da'k der nu niks meer van moet hebben. Als 'k da nog maar zie, krijg ik al kotsneigingen :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ben ene keer zo ziek geweest van pistachenootjes, da'k der nu niks meer van moet hebben. Als 'k da nog maar zie, krijg ik al kotsneigingen :) |
hah, kheb da me negerinnetette |
|
|
| TatanaGirl |
Zo kan ik geen Kriekskes meer zien omdat ik er ooit 11 gedronken heb en er keiziek van ben geworden :nervous: Hoe ik me toen voelde wens ik niemand toe.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Kaidreas |
ik word ziek van... Pindakaas, fristi en cervela alle als ge daar ik daar iets teveel van eet e.
en tegenwoordig kan ik ook niet meer tegen chocolade.. alleen choco van nutella blijft ownen :cool: da drink zelfs op alst moet :D
daarjuist:
patatten met prei en kotelet |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
daarjuist:
patatten met prei en kotelet |
heh, das nu echt goeie lekkere vlaamse winterkost se =).
btw, pindakaas is toch zalig mann. alleen riekt het wel straf, en da schrikt blijkbaar veel mensen ah =) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en tegenwoordig kan ik ook niet meer tegen chocolade.. alleen choco van nutella blijft ownen :cool: |
compleet hetzelfde verhaal hier. geen idee waarom, maar ik heb ook een afkeer van choclade gekregen. alleen de côte d'or met nootjes zou ik nog es durven te proberen.
en nutella gaat ook wel meerdere keren per week de boterham op :D
overigens begin ik ook te kokhalzen bij het idee van een zak oliebollen. daar heb ik ooit es al mijn ingewanden van uitgekotst :nervous: |
|
|
|
|