return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Right Now: Food (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
^ Het zal m'n job anders serieus vergemakkelijken, dus ik klaag ni hoor :D
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En sinds een maand of 4 drink ik ook terug koffie, vooral Senseo dan. :toothless

Toevallig geen correlatie tussen het feit dat Z. een senseo-apparaat op haar kot heeft en jullie zo'n +/- 4 maand samen zijn? :)
Jasperovitsj
^ Niks correlatie, gewoon een dik vet causaal verband! :toothless

Eten voor vanavond: Puree, boterboontjes en Zwitserse kaasburgers :tongue2
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
:eek: mijn lichaam kan echt wel niet tegen onregelmatig eetgedrag, laat staan zonder ontbijt :nervous:

ik eet zeer graag :) maar weinig snoep.

Tenigste wak smorgens vantijd binnespeel/drink is nen actimel of nen banan vantijd, voor de rest blijf liever een half uur langer in mijne nest liggen dan vroeger op te staan voor iet teten tbh :)

quote:
Originally posted by Nyah
dat weet ik, aangezien ik veel familie in NL heb en die zeggen altijd: "een sjat koffie"
maar ja, die ei is n speciale he ;):p

hier zegge ze da oek een mo platter een sjąt caffé
Kaidreas
amai... allemaal lekkere dingen in huis... ik eet 's middags altijd maar van da voos eten, boterhammen met choco. met sosis, kaas :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Nyah
lol, die hollander weer :toothless
wat is zo raar aan een tasje koffie? of heb je liever dat ik zeg; een beker, een mok, ...
of lust je geen koffie?

Koffie is uberrelaxed :D Vooral Senseo! Maar zoals Ryo al zei, ik heb t liever uit een kop dan uit een tas :p

Of gewoon een bakkie natuurlijk :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
amai... allemaal lekkere dingen in huis... ik eet 's middags altijd maar van da voos eten, boterhammen met choco. met sosis, kaas :D

alle pąt das toch goe zeker een boke met choco, of een sauciske, verdoemme moeilijk minsj zenne
TOR
quote:
Originally posted by Eagle`
een sjąt caffé

en nu in het West-Vlaams... iedereen samen.....

E TASSE KAFFIE :toothless

koffie = teh heavenly
Pumaz
Ben ik hier de enige die geen koffie lust?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas

In zo'n ouderwetse brooddoos en een thermos koffie, met alleman samen in de camoinette alles opeten? :D

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
en nu in het West-Vlaams... iedereen samen.....

E TASSE KAFFIE :toothless

Of int Antwerps:

Een tass koffe

of nog oldskooler:

Een jat kaffe

Er gaat anders toch niks boven ne goeie warme chocomel met échte cacao, slagroom en wat hagelslag vanbocen, en vooral een scheur Amaretto erbij! :stongue:
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
In zo'n ouderwetse brooddoos en een thermos koffie, met alleman samen in de camoinette alles opeten? :D

hehe, reminds me...1e of 2e kan, had ik zo'n kleine thermoskan mee als ik naar school ging. In't begin bekeken sommigen me ma raar als ik opeens wa koffie begon te drinken voor de pc :p maar raar maar waar, week erna zag ik al 2 van die mensen zelf met n thermoske rondlopen :D
Nu hoef ik geen thermos meer mee te nemen, kan wel ff bij zehrake 'bakkie' koffie drinken ;)

quote:
Originally posted by Pumaz
Ben ik hier de enige die geen koffie lust

foei, foei, maja, vroeger zeiden men ouders wel altijd dat koffie voor de 'grote' mensen is, dus misschien komt uwen tijd nog wel :p (j/k)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement