|
טראנס אנרג'י לייב - עכשיו ברדיו!!!!! מי שכאן לפתוח !!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אחים שלי
עכשיו זה משודר!
:) :) :)
עכשיו
JUDGE JULES
מתקלט ואח"כ
JOHAN GIELEN!
הנה הלינק:
mms://hollywood.win2k.vuurwerk.nl/radio538
:)
אני מתפלל שג'ולס ישים את המיקס בלי הקולות המעצבנים לטראק של אנג'ליק... |
|
|
| luckystrike |
פיספסתם חבל על הזמן!!!
היה ענננננק
ג'ולס נתן סט נחמד לאללה
ואחריו
MARIO PIU
היה פצצות
לא ציפיתי ממנו לכזה סט טוב למרות שהוא פיקשש פעמיים וממש רציניות...
נראה לי נדפק לו הציוד באמצע
אחר כך היה
DJ CROSS
התחיל חרא לאלללללה - ממש זבל אבל החצי שעה האחרונה שלו הייתה מצויינת
והוא סיים עם
cj bolland
כמו שגיל עשה
;)
ונראה לי שהוא חזר לתת עוד טראק שזה היה
SUNSCREEM + PUSH
GIELEN
נתן סט פצצות אבל הפסיקו לו את השידור באמצע
בכל מקרה כל הסטים השתחררו כבר (איך הם עושים את זה כל כך מהר הבני זונות?) אז מחר בטח כבר תשמעו את כולם |
|
|
| DJ-Energy |
| פצצות אח שלי אני לא יכול לחכות להוריד את הסטים!!!! |
|
|
| DJ_BoN |
אחים שלי אתם קולטים שחיכיתי שבועיים לטראנס אנרג'י הזה?? כל כך רציתי לשמוע אותו ברדיו באינטרנט! פתחתי אתמול את הרדיו של
ID&T
הייתי בטוח שהם ישימו את זה שם!!! אבל לאאאאאאאא הם שידרו
NOW&WOW
סעמקקקק
לא ידעתי איפה יש שידור חי
סעמק!!!
רציתי לשמוע את
Mario Piu
אני חולה עליו
אבל אני אוריד את כל הסטים =)
יהיה בסדר
יאללה עכשיו אני מחכה ומצפה לאינרסיטי ב
29/12/2001
עדיין אין ליינאפ אבל זה יהיה טוב בלי ספק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אחים שלי אתם קולטים שחיכיתי שבועיים לטראנס אנרג'י הזה?? כל כך רציתי לשמוע אותו ברדיו באינטרנט! פתחתי אתמול את הרדיו של
ID&T
הייתי בטוח שהם ישימו את זה שם!!! אבל לאאאאאאאא הם שידרו
NOW&WOW
סעמקקקק
לא ידעתי איפה יש שידור חי
סעמק!!!
רציתי לשמוע את
Mario Piu
אני חולה עליו
אבל אני אוריד את כל הסטים =)
יהיה בסדר
יאללה עכשיו אני מחכה ומצפה לאינרסיטי ב
29/12/2001
עדיין אין ליינאפ אבל זה יהיה טוב בלי ספק |
דבר ראשון - איך לא ידעת איפה יש - נתתי פה את הלינק???
רדיו 538 שידרו את זה
היה למריו פיו שתי פיקשושים רציניים אחושרמוטה אבל חוץ מזה הוא היה תותח
ודבר שני בקשר לאינרסיטי - בינתיים זה נראה כאילו זה הולך להיות נפילה
רק מארו פיקוטו יופיע שם בטוח ולגבי האחרים עוד לא יודעים
טיאסטו הצהיר שהוא לא מופיע
וגם ארמין ואן ביורן לא מופיע
ומרקו וי כנראה גם לא כי לא רשום בבוקינג שלו עדיין
אני מקווה שיהיה שיפור במצב שם |
|
|
| DJ_BoN |
לא ידעתי כי לא בדקתי את הפורום =)
חפיף
וכן אמרו לי שטייסטו יהיה בכלל בקונטקט ב
31/12
אני לא יודע....בכל מקרה איפה שטייסטו יהיה תהיה מסיבה פצצה
=) |
|
|
| DJ_BoN |
ד"א אחי מאיפה אני מוריד את הסטים של זה?
אני לא מוצא את זה במורפיוס...
אמרת משהו על
MP3 RELEASE GROUPS
מה זה?.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
ד"א אחי מאיפה אני מוריד את הסטים של זה?
אני לא מוצא את זה במורפיוס...
אמרת משהו על
MP3 RELEASE GROUPS
מה זה?.. |
זה קבוצות שיש להם בדרך כלל הרבה קשרים והם מחברים
TURNTABLES
למחשבים ועושים ריפים לפרומואים ווויניליים וכאלה
הם גם מקליטים סטים ועושים להם
ENCODE
והם אלה שבעצם אחראים על רוב הטראקים והסטים שיש לנו
:p
את הסט של ג'ולס שיחררו חצי שעה אחרי שהוא נגמר...
אני גם עדיין לא השגתי את כל הסטים
אנרג'י לינקק (שלח לי לינק) עם הסט של ג'ילאן ובערב אני מקווה להוריד את האחרים מפרייבט אפטיפי |
|
|
| DJ-Energy |
אלו קבוצות שיחרור שמשחררות פרומוים של טראקים חדשים...
בעצם כל טראק שאתה מקבל באמ פי 3 זה קבוצת שיחרור עשתה לו ריפ מה
Vinyl.. |
|
|
| DJ_BoN |
תודה אבל עכשיו בתכלס
מאיפה אני מוריד? |
|
|
| Trance man |
שיט לא הייתי באינטרנט ב5 ימים האחרונים כי המחשב שלי נדפק!!
איבדתי
5 ג'יגה (!)
של אמפי3ים!!!!
איזה באסה
היו לי שם דברים נדירים.
:( :( :( :( :(
וגם הפסדתי את הסטים של המסיבה הזאת..כדאי להוריד??
אני יחזור לכאן עוד יום-יומיים, אני מחר מתקין צורב חדש.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
שיט לא הייתי באינטרנט ב5 ימים האחרונים כי המחשב שלי נדפק!!
איבדתי
5 ג'יגה (!)
של אמפי3ים!!!!
איזה באסה
היו לי שם דברים נדירים.
:( :( :( :( :(
וגם הפסדתי את הסטים של המסיבה הזאת..כדאי להוריד??
אני יחזור לכאן עוד יום-יומיים, אני מחר מתקין צורב חדש.. |
אחי איזה בעסה
:(
זה קרה לי לפני כמה זמן...
אנרג'י שלח לי דיסקים והשלים לי הרבה מהטראקים והסטים שנמחקו...
זה מבאס אחושרמוטה
אתה צריך עזרה אחי?
שלח לי רשימת שירים אני יעזור לך להשלים... |
|
|
|
|