|
Weekend 11/12 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
*vrijdag: proberen snel te genezen (want ben ziek)
*zaterdag: xmas shopping (ho-ho-ho)
*zondag: tussen 12h en 18h draaien in Rotterdam (Chill-Out op de Coolsingel ergens) |
|
|
| diddi |
als werkloze ist elken dag weekend :p
vrijdag : gaan eten en filmke zien
Zaterdag : hopelijk naar illusion of anders gaan zuipen ;)
gReetz |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
als werkloze ist elken dag weekend :p
vrijdag : gaan eten en filmke zien
Zaterdag : hopelijk naar illusion of anders gaan zuipen ;)
gReetz |
Zo heelder dagen thuis zitten, terwijl vrienden aan 't werken zijn of op 't school zitten, nee dank u. Ik heb na m'n afstuderen een paar maanden thuisgezeten, en in't begin is da plezant, maar da gaat ferm tegensteken na nen tijd ze. Plus, kzou mijne paycheck absoluut nimeer kunnen missen, da kapitalistisch leventje da ik heb opgenomen ook ni :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Zijt ge U meisje toevallig ni vergete of zit da ergens verdoken bij't studeren ;) :D
|
Mijn meisje heeft vrijdagavond Henna-feest en zaterdagavond bruiloft van een vriendin, dus dit weekend is ze niet beschikbaar voor me :sadgreen:
En zaterdagavond ga ik waarschijnlijk Bad Santa met Billy Bob Thornton zien, ben is benieuwd! :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Zo heelder dagen thuis zitten, terwijl vrienden aan 't werken zijn of op 't school zitten, nee dank u. Ik heb na m'n afstuderen een paar maanden thuisgezeten, en in't begin is da plezant, maar da gaat ferm tegensteken na nen tijd ze. Plus, kzou mijne paycheck absoluut nimeer kunnen missen, da kapitalistisch leventje da ik heb opgenomen ook ni :p |
Ik vond dat toch ne zaligen tijd ze. Kzou nu niemeer terug kunnen want da kan ik nie betalen. Maar op die moment zelf viel da goe mee. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Plus, kzou mijne paycheck absoluut nimeer kunnen missen, da kapitalistisch leventje da ik heb opgenomen ook ni :p |
daar zeg je wat, idd :)
ik doe nu nog maar gewoon wat weekendwerk en aan dat extra geld iedere week ben ik nu zo gewend, zodat als ik eens een week ni moet/kan werken ik dat geld werkelijk al mis :nervous:
maar ik zou toch wel na mijn studies een maandje of 2 vakantie willen hebben |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En zaterdagavond ga ik waarschijnlijk Bad Santa met Billy Bob Thornton zien, ben is benieuwd! :D |
Wtf gij kent den Billy persoonlijk ofwa? :eek: |
|
|
| pooley |
Badder Santa is ZOOOOO een extreem vette film.
Zoveel strike gelegen, die taal is gewoon extreem :)
1 van de beste comedy's vant jaar |
|
|
| djcresto |
binnen 5 min miss vertrekken nr film, anders wordt het ene gn drinken en erna een fuifje vanavond.
voor de thuisblijvers, tis moulin rouge op kanaal 2 |
|
|
| Gladius |
| Bizar genoeg heb ik der een goede kritiek van gelezen in één van m'n betrouwbare bronnen (wast nu in de standaard?). Wil hem dus wel ooit eens zien. Toch zal ik op dat moment m'n hartje bang vasthouden =\. |
|
|
| CygnusX |
| Vanavond een pintje drinken met TatanaGirl, Giesber en Buoyant in een caféke hier in Neerpelt. |
|
|
|
|