return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Weekend 11/12 (pg. 3)
View this Thread in Original format
pooley
Werken tot 20u, dan auto naar het jeugdhuis effe, thuis passeren, eten , doushen, weggaan en tegen 12-1 naar huis gaan...
Morgen dus terug werken
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
Wtf gij kent den Billy persoonlijk ofwa? :eek:

Neeje, nog ni, maar misschien na onze "blind date" vanavond, who knows what could happen...:o :toothless
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mijn meisje heeft vrijdagavond Henna-feest en zaterdagavond bruiloft van een vriendin, dus dit weekend is ze niet beschikbaar voor me :sadgreen:

kheb de hennafeest geskipped want voel me wat ziekjes. bruiloft moet ik wel gaan :sadgreen:
pooley
Iemand die morgen soms naar Illusion gaat/wil gaan?
Kheb ook nog gratis tickets en kheb er wel zin in ofcourse.
Xilver
quote:
Originally posted by pooley
Iemand die morgen soms naar Illusion gaat/wil gaan?
Kheb ook nog gratis tickets en kheb er wel zin in ofcourse.

Ja ik wil wel

...oh nee wacht, ik ga wél naar Arise

:p
pooley
Komt me iets te duur uit en men pc wacht op me :/
eieregooie
ARISEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :D :D :D

quote:
Originally posted by FredNova
*zondag: tussen 12h en 18h draaien in Rotterdam (Chill-Out op de Coolsingel ergens)

Daar heb ik ook nog eens gestaan vroegah... Als ik op tijd uit me bed ben kom ik mebbe wel ff gedag zeggen :)
pooley
sweet , toch Illusion \o/
wiiwiiwiii
Zehra
^ have fun!
_Jedi
Arise .. :eyes: :(

Illusion :) :(

*snif snif*

Opdracht voort weekend => Genezen..

Heb van vrijdag op zaterdag meer op de koude vloer gelegen van men toilet dan op men bed gelegen.. zalig die koude vloer tegen de koorts.

En ja de pot voor te braken, en te .... was dan niet veraf.

Dus zelfs even op men favoriete forumke komen piepen is alsof ze constant met zware kist vol rotte aardappelen tegen men hoofd slaan.

Meeste zijn al op weg naar Arise, Illusion or wherever good music sounds.. so have fun .. me going to bed 'again'.

Jasperovitsj
Veel beterschap Jan! Zie maar dat ge terug helemaal in orde zijt tegen de feestdagen :)
FUSyke
Idd, beter nu ziek dan mee de feestdagen, rust ma goe en laad uw batterij ma goe op want dit zal nodig zijn:) Veel beterschap;)

Evaluatie weekend:

* Vrijdag: Rustig avondje gehad, zeteltje gezeten, filmpje gekeken ...

* Zaterdag: Gaan eten in 't Kofschip te Lede omdat ik en mijn vriendin al 2j bij elkaar zijn:) Het was er zeer gezellig: mooie Kerstversiering, open haard, ... En lekker eten natuurlijk;) Als voorgerecht scampi's diabolique:crazy: en als hoofdgerecht steak champignons jamjam

* Zondag: Vandaag wat voor mijn stage werken:mad: en het rustig aan doen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement