return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Weekend 11/12 (pg. 4)
View this Thread in Original format
pooley
Kheb men eerste nacht als Bob doorstaan, om 11.30 naar Leuvne vertrokken, iets gaan eten, vriendin opgepikt en dan naar Illusion doorgereden. Tegen 1.30 aangekomen en raad is wat, GEEN FILE aan de deur !
Binnen was het echt super zalig, de 2 personen die meewaren hoorden graag retro (heeft zelf nog retro gedraaid gedurende x aantal jaren) en vonden het super. Over 2 weken gaan we terug :)
Echt superplaten gehoord, nieuwe pushn phantom manor, in silence (txitblabla , you know what I mean, remix), verschillende push platen, roads (sultan & greek remix !!!!), nog wat andere kalmere platen, vette retro schijven, yimanja, etc etc :)
Echt perfecte mengeling tussen trance en retro...
Deze keer, spijtig genoeg, wat minder in de level gestoken, maar de tijden dak er was was David weer gezellig lekker bezig, die sfeer daar is ok altijd we lsuper.
Maar 2 videos en paar foto's genomen :/ kwas te druk bezig met dansen :)

5.30 vertrokken, iemand afgezet en 6.30 thuis, frisjes, en goed gereden.
A new Bob has been born !
pooley
En ja goei beterschap Jan !
_Jedi
^thx everybody, tgaat al wat beter ...
maar tis toch nog niet datte zenne en 5x op een nacht naar Goal Live liggen turen omdat ge niet kunt slapen en er niets anders op is op TV is ook niet datte.
En tfruit dak moet eten begint me ook tegen te steken..

In diene Arise topic durf ik niet teveel gaan loeren.. zie dat er weer teveel leuke reviews van zijn.. voel ik me weer slechter.

@Pool= So Ground Level in Illusion viel goed mee precies Pool! .. fijn.. recenter werk met retrokes... euhm Pool draaien ze nog veel jump, hard houze ertussen? of is dat in the Real Illusion terug minder?
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Gaan eten in 't Kofschip te Lede

Interessant, waar is dat juist ergens?
FUSyke
't Kofschip
Wichelsesteenweg 119a
9340 Lede
tel: 053/80.86.24
http://www.kofschip.be/

Het is niet ver van Dreamland in Lede.

Ik vind het wel een aanrader. Ze zijn er zeer vriendelijk, gezellig bij het haardvuur, de prijzen zijn ook wel goed, ...
pooley
http://4bomen.narfum.org/PartyPics/

Ni veel foto's genomen, wel paar filmkes, bangelijk
take a look :x
Pheatus
kben ook nog eens de deur uitgeweest dees weekend. :p
Vrijdagavond eens naar de Cirao (Gistel) geweest. Uitgenodigd door een vriendin voor haar verjaardag. Vroeger was dit Zenith. Manman, als er 30 man was, twas veel. Een paar vette, oude venten die stonden te strippen op een bartafel, met als liedje: Joe Cocker - You can leave your hat on... :nervous:
Nouja, dan maar samen met men maat wa stom staan doen op de dansvloer. Eens goed zot doen dus.
Gelukkig was de ingang gratis, en kregen we een paar glazen champagne :p :D. Anyway, rond 2u al weg, en dan nog tot rond 4u in een danscaféetje gezeten, best wel gezellig...

Zaterdag was het mijn beurt om nog eens plaats te nemen achter de draaitafels. Alsof vrijdag nog niet genoeg was, zaterdagavond: birthday-party :). Jah, en wat draait een mens zoal op zo'n avond hé. Van retro tot trance, van oldies tot vogeltjesdans-toestanden, etc... Nouja, toch ferm geamuseerd (wat belangrijkste is)! Mensen waren zeer tevreden! :toocool:

Bon, mijn reviewke van een weekendje stappen op de boerebuiten :D :p

Greetz
Pheatus
ljdave
beste,

dat was cirao gistel niet, cirao is ENKEL op zaterdagen..
ons barmannen dansen nie naakt achter hun bar...
ook draaien we joe cocker nie.. :eyes:

integendeel.. veel boekwerk en de nodige sweefmuziek, dat is cirao..

Jij was op een event dat georganiseerd werd door EVG (Event-Center). Daar worden regelmatig (op vrijdag!) events georganiseerd door scholen, of andere organisaties, die dan het gebouw afhuren voor hun party-locatie...

Dus om misverstanden te vermijden: Cirao is geen Event-Center..
Beide hebben hun eigen management, eigen inkom, eigen personeel,..
KOm de zaterdag eens langs, dan zal je het met eigen ogen zien ;)

Groeten
Pheatus
Hoe komt het dat ik dan aanwezig was op een verjaardagsavond, van een meisje dat free-entrance kaarten had gekregen van Cirao + gratis fles champagne??

Ik wil niemand aanvallen of slechtspreken daarmee hoor, maar je gaat me niet vertellen dat, als je een member van Cirao wordt(via zo'n lidkaart ofzoiets), je naar een verjaardagsparty van Cirao mag gaan, georganiseerd door iemand anders dan Cirao :rolleyes:

Not so clear for me
TOR
quote:
Originally posted by ljdave
beste,

wie heet hier Komma? toch wel een naam die je niet veel hoort..

BZRK
quote:
Originally posted by TOR
wie heet hier Komma? toch wel een naam die je niet veel hoort..

droog :p
ljdave
wtf???

dit laat ik onmiddellijk aan het management weten!
Het is al een tijdje dat het personeel van EVG klooit met het infrastructuur zodat wij dan in de problemen komen te zitten...

Bedankt voor de uitleg!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement