return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
De TA-relatie-issues draad
View this Thread in Original format
Cosmic
Oke, het hoort misschien niet op een trance-forum, maar er zijn wel meer off-topic draden geweest. Daarbij heeft iedereen wel met (seriueze) relaties te maken, nu of anders in de toekomst.
Ik dacht het is misschien een idee om hier je gal te spugen over je (mislukte) relatie(s), of om adviezen vraagt of gewoon om te zeggen hoe het wel moet:p

Anyways, nu mijn 'story'.

De laatste maanden of eigenlijk weken vind ik een bepaald meisje steeds leuker. Ik ken dr eigenlijk al mn hele leven (ze is het zusje van mn beste vriend), maar de laatste tijd hebben we meer contact met elkaar en praten we meer. Het klikt goed tussen ons, praten makkelijk en er zit zeg maar een 'gezonde spanning' in de lucht. Dat merk ik en dat zie ik (lichaamstaal e.d.). We zijn alleen allebei niet zo ervaren op het liefdes-gebied, en ik ben bang dat als ik niets doe zij ook niets doet. Qua karakter zitten we aardig op 1 lijn, alleen in dit geval is dat niet altijd even handig...
Zoals ik er nu over denk wil ik met Valentijn een kaart/brief sturen, dat is een uitgelegen mogelijkheid voor personen zoals ik:D. Face-2-face ben ik geen ster op dat gebied zeg maar:p Maar goed, dat duurt nog 2 maanden....

Dit wou ik eff kwijt, ik vraag geen tips ofzo (al kan je ze natuurlijk altijd posten als je soortgelijke ervaringen hebt).

Fijne zondag
Phat B
hoezo wachten tot valentijn? je kan toch ook n heel persoonlijk kerstkaartje sturen!
AversusZ
Ben ook geen held in Face-2-Face. Nogal Verlegen dus ik zou het ook die manier doen via een kaartje maar om nou helemaal tot te wachten tot Valentijn. Nu doen! :) Straks is iemand je voor.
basvh
Tsjah vrouwen, :rolleyes: :rolleyes:

Kijk de ene knapt af op een kaartje sturen, de ander niet. Das lastig inschatten. Wat ik zou doen als ik jouw was is haar gewoon keertje mee uit eten vragen. Het hoeft geen 3 sterren michelin restaurant te zijn, voor rond de 20-25 euro p/p kan je een goed 3 gangen maaltijd nuttigen. Het laat zien dat je toch wat orgineler bent dan bioscoopje.
OK, het kan best spannend zijn om zoiets te vragen maar ik denk datje er best bonuspunten meescoord. Wordt het niks dan weet je meteen waar je aantoebent en kan je je hengel uitgooien naar het volgende visje
Cosmic
Zij kan een kaartje wel waarderen schat ik.
Een kerstkaart, had ik niet aan gedacht, zou ook kunnen idd. Maar dan heb je weer t risico op een rot kerst + O&N of juist niet...

En uit eten gaan is een paar stappen te ver. Tis ook geen geld-kwestie hoor:p

Maar laat dit geen adviezen-draad worden, tis bedoelt voor iedereen hiero.
basvh
quote:
Originally posted by Cosmic

Maar laat dit geen adviezen-draad worden, tis bedoelt voor iedereen hiero.

Me ex spreekt me net 5 min geleden weer eens aan via msn. Over haar kan ik ook een hele thread vullen :rolleyes: :( :whip:
Phat B
begin maar vast dan :D
Creamfields23
Hehehe ik kan het niet laten, maar DE echte TA zou zeggen:
take her to the Mac Donalds :p (P.S. voor de gene die :conf: zijn
zie classic post forum met Sebby thread)

2 Cosmic:

Ik denk ook dat je niet te lang moet wachten. Je voelt ook behoorlijk wat voor het meissie anders had je deze thread niet aangemaakt. ;)
MennoB
quote:
Originally posted by Creamfields23
Hehehe ik kan het niet laten, maar DE echte TA zou zeggen:
take her to the Mac Donalds :p (P.S. voor de gene die :conf: zijn
zie classic post forum met Sebby thread)

2 Cosmic:

Ik denk ook dat je niet te lang moet wachten. Je voelt ook behoorlijk wat voor het meissie anders had je deze thread niet aangemaakt. ;)

Ik heb ook ooit iemand mee uiteten genomen bij de Mac Donalds :D
Tom Lont
2 Cosmic:

Lang wachten moet je niet doen. Gewoon dat kerstkaartje aan haar sturen, nee heb je, ja kan je krijgen. Als zij niet zo goed durft, dan moet jij toch de eerste stap zetten. Je zal zien dat ze het heel leuk vindt :)

Matthijs
Sturen dat kaartje, volgens mij vindt iedereen het leuk om een kaartje te krijgen, en vrouwen helemaal! :) Denk eerst goed na over wat je erop wilt zetten en probeer zo mooi mogelijk te schrijven, kan ook bonuspunten opleveren. ;)
djxtension
quote:
Originally posted by Matthijs
Sturen dat kaartje, volgens mij vindt iedereen het leuk om een kaartje te krijgen, en vrouwen helemaal! :) Denk eerst goed na over wat je erop wilt zetten en probeer zo mooi mogelijk te schrijven, kan ook bonuspunten opleveren. ;)

Jup, een originele tekst in je best handschrift kan wonderen verrichten. Probeer de tekst een beetje cryptisch te houden, als ze de hint begrijpt zal ze er jou misschien op aanspreken.

Sturen dus!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement