|
Het grote progressive topic deel 3 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Disney |
| Ik zal die Sasha set ook maar eens even snel binnen trekken want zo te lezen mis ik iets :) |
|
|
| HiGH_NrG |
Zometeen maar eens kijken wat Anthony Pappa er van gaat bakken... Helaas is het wel in de Lexion, maar je kan niet alles hebben!
:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Zometeen maar eens kijken wat Anthony Pappa er van gaat bakken... Helaas is het wel in de Lexion, maar je kan niet alles hebben!
:D |
Yes, ik ben ook benieuwd! laat maar weten hoe het was! en veel plezier met die springnicht van ons ;) :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Voor de geïnteresseerden:
Pole Folder zal op zijn birthday party op 23 april in La Rocca geen gewone DJ-set geven, maar een heuse live-act!! :eyes:
Misschien kan dat nog meer NL-Ta's motiveren om met de Belgische progheads een feestje te komen bouwen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor de geïnteresseerden:
Pole Folder zal op zijn birthday party op 23 april in La Rocca geen gewone DJ-set geven, maar een heuse live-act!! :eyes:
Misschien kan dat nog meer NL-Ta's motiveren om met de Belgische progheads een feestje te komen bouwen :D |
Ik kom zoieso, maar denk dat Glanis nu ook wel die kant op zal komen glibberen :D |
|
|
| dj_spare |
oh ik spam hier ook even maar voor de verandering... morgen draaien Teagle en ik op ETN.FM (09:00 EST, geen idee hoelaat dat hier is maar ik dacht 16:00) ik denk ik meld het even, voor de progheads en fans van Teagle (tijs08 toch??)
Teagle draait dan van 09:00 - 11:00 en ik (DJ Spare :p) van 11:00 - 13:00.. heb wat mooie ch00nz ertussen zitten :D |
|
|
| Freezel |
| 09:00 EST = 15:00 NL ;) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Freezel
09:00 EST = 15:00 NL ;) |
haha daar zat ik dus NIET aan te denken...
GMT = EST + 5
zou dus 14.00 GMT zijn
MAAR omdat CET nu GMT +2 is (Daylight Saving Time (DST)) zat ik te denken aan 16:00
maargoed toch 15:00 dus :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
oh ik spam hier ook even maar voor de verandering... morgen draaien Teagle en ik op ETN.FM (09:00 EST, geen idee hoelaat dat hier is maar ik dacht 16:00) ik denk ik meld het even, voor de progheads en fans van Teagle (tijs08 toch??)
Teagle draait dan van 09:00 - 11:00 en ik (DJ Spare :p) van 11:00 - 13:00.. heb wat mooie ch00nz ertussen zitten :D |
Haha!
Ik zat al te wachten wie dit als eerst zou posten, jij of ik :D
Ik wilde nl. ook net een soort gelijke post maken :D
Maar zoals Spare dus al zei, een setje van mij van 2 uur! Er zit vanalles in, progressive, breakbeats en electro achtige dingen!
Morgen dus vanaf 1500 uur www.etn.fm
http://www.etn.fm/progressive-high.m3u
Tracklist hou ik nog even geheim, maar ik heb er ook aardig wat moois inzitten :cool: |
|
|
| tijs08 |
| ps. dj_spare check je pm :rolleyes: |
|
|
|
|