|
Het grote progressive topic deel 3 (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ok ok gedaan, check jij de jouwe :P |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
>>>April 5th 2005
We're proud to present an awesome new MiniMix. This time a guest-mix by our friend and respected Dj... Jerry (www.groovecollection.nl).
Tracklist:
1. Mannel – Cruel summer (break your ass dub)[trojan records]
2. Proluctors – Expression [cdr]
3. Panopticon – Revealing the door [audiotherapy]
4. Christian Cambas – Coded love [intrinsic] **
5. Andrew Kelly – She thinks she's underground [edm digital]
6. Nick Muir feat. Craig Walker – Savin you [nu republic]
7. Perasma – Swing to harmony (Gabriel & Dresden mix) [uktra] **
** + extra vocal fx
Have fun with this great mix!
www.tekhead.net (click minimix at the top right)
p.s. digital 192 kbps download soon |
Zoals beloofd....
de 192 kbps download :D |
|
|
| ChooChoo |
bedankt!:D erg lekkere set! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
Haha!
Ik zat al te wachten wie dit als eerst zou posten, jij of ik :D
Ik wilde nl. ook net een soort gelijke post maken :D
Maar zoals Spare dus al zei, een setje van mij van 2 uur! Er zit vanalles in, progressive, breakbeats en electro achtige dingen!
Morgen dus vanaf 1500 uur www.etn.fm
http://www.etn.fm/progressive-high.m3u
Tracklist hou ik nog even geheim, maar ik heb er ook aardig wat moois inzitten :cool: |
Vet! Ga vanmiddag ff luisteren :) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik ga ook maar weer eens een poging wagen Sasha te beluisteren:p :D |
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit een erg lekkere set vind, deel 1 is zo gaaf en briljant gemixt gewoon. Misschien begint de prog ziekte nu ook bij mij:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit een erg lekkere set vind, deel 1 is zo gaaf en briljant gemixt gewoon. Misschien begint de prog ziekte nu ook bij mij:p |
Ole, nog meer gewonnen zieltje :p |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by dj_spare
oh ik spam hier ook even maar voor de verandering... morgen draaien Teagle en ik op ETN.FM (09:00 EST, geen idee hoelaat dat hier is maar ik dacht 16:00) ik denk ik meld het even, voor de progheads en fans van Teagle (tijs08 toch??)
Teagle draait dan van 09:00 - 11:00 en ik (DJ Spare :p) van 11:00 - 13:00.. heb wat mooie ch00nz ertussen zitten :D |
Lachen! Dit ga ik zeker even beluisteren :) |
|
|
| Djeebie |
Lekker setje hoor! Vooral die Panopticon is :tongue3 Ik dacht trouwens dat die Christian Cambas track Open Hand heette? Of was dat een gelekte versie ofzo? Echt een vette track is dat. Echt een favoriet van een paar maanden terug en lekker om weer eens te horen :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
die Christian Cambas track Open Hand heette? Of was dat een gelekte versie ofzo? Echt een vette track is dat. Echt een favoriet van een paar maanden terug en lekker om weer eens te horen :cool: |
Ja precies! Ik dacht gelijk hetzelfde... deze versie is geloof ik wel iets anders. Maar vet om hem weer eens terug te horen inderdaad :) |
|
|
| tijs08 |
Er schijnt een delay van 30 minuten te zijn opgetreden.. en Spare en ik zijn weer omgedraaid, dus eerst Spare nu...
Check |
|
|
|
|