return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Het grote techno topic deel 1 (pg. 11)
View this Thread in Original format
New Wave
mwjha is een Synewave plaatje.
Goed label is het. Heb er nu denk ik 12 platen van. Originele platen Damon Wild maakt elke keer weer verschillend spul. Vage distorted samples , veel effecten die een ander niet durft te gebruiken. Producer met ballen is het. Is van vele andere producers niet te zeggen (Chris Liebing, Marco bailey, Geatano P. enzenzenz allemaal dezelfde sjit)
basd
Ik heb er zelf ook twee, waarvan Morgan - Flowerchild (Adam Beyer remixes) toch wel de topper is.. Erg fijn plaatje.
SnuggLe
Zaterdag in de Panama: Funk D'Void, Joachim en Billy Nasty.
Leuke lineup zeg!
Gonzo
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zaterdag in de Panama: Funk D'Void, Joachim en Billy Nasty.
Leuke lineup zeg!

Funk D'Void Live? Mwah: Billy Nasty vind ik niet echt dat je zegt "waw" :toothless
Gonzo
o ja: mochten er technoliefhbberts zijn die meewillen naar Love Family Park in Juli, pm dan effe. we gaan met een klein groepje en blijven overnachten in frankfurt, en de zaterdag gaan we prépartyen in de cocoon club.
basd
quote:
Originally posted by Gonzo
o ja: mochten er technoliefhbberts zijn die meewillen naar Love Family Park in Juli, pm dan effe. we gaan met een klein groepje en blijven overnachten in frankfurt, en de zaterdag gaan we prépartyen in de cocoon club.

Denk dat de technoliefhebbers die hier zitten net iets eerder voor AWFS kiezen, maar op zich leuk idee.. Wat is er in de Cocoon die zaterdag?

Vind trouwens de line-up van LFP (wat ik tot nu toe op PF zie) niet echt bijster boeiend.
Gonzo
quote:
Originally posted by basd
Denk dat de technoliefhebbers die hier zitten net iets eerder voor AWFS kiezen, maar op zich leuk idee.. Wat is er in de Cocoon die zaterdag?

Vind trouwens de line-up van LFP (wat ik tot nu toe op PF zie) niet echt bijster boeiend.

Nog onbekend wat er in de Cocoon zal staan. Ik weet wel dat al op de vrijdag in de U60311 een "Es Ist Freitagaaaabend" staat gepland met Chris Liebing, Ben Sims, Milu & Alex Bau. Zaterdag wordt er uitgeslapen en vervolgens terras gehangen in Frankfurt.

Info betreffende Love Family Park:

Sunday 3 July 2005
Mainwiesen - Hanau [GER]
Tickets: Euro 25,=

Line Up:

Sven Väth
Richie Hawtin vs. Ricardo Villalobos
Tiefschwarz
DJ T
Tobi Neumann
Toni Rios
Frank Lorber
Turntablerocker
Michael Mayer
Heiko M/S/O
André Galuzzi
SeBbo
Chris Zander
Meat
Seebase
basd
Hmm.. die nieuwe namen maken het er voor mij niet echt interessanter op..

Anyway, hier een lekker nieuw Danzolectro-setje, na de vette diepe mix van Estroe vorige keer is het dit keer de beurt aan een andere Nederlandse vrouwelijke technotopper.. Shinedoe.
New Wave
LFP is inderdaad niet echt veel soeps.
basd
Op de Danzolectro-site staan trouwens nog een heel aantal mixen uit de show (Radio Activity). Varierend van diepe techno tot tech-house, via electro en minimal naar acid (rare route maar toch). Aanrader!

www.danzolectro.de

EDIT: Die Shinedoe-set is echt top.. Geen kaas maar pure gevoelsmuziek, hele tijd geleden dat ik dat idee had bij een setje. Doet me een beetje denken aan het luisteren naar For Those Who Like To Groove vroeger, dat gevoel herleeft weer een beetje.

Partyhardy!
quote:
Originally posted by basd
Anyway, hier een lekker nieuw Danzolectro-setje, na de vette diepe mix van Estroe vorige keer is het dit keer de beurt aan een andere Nederlandse vrouwelijke technotopper.. Shinedoe.

Niet slecht, niet slecht. Begin zelfs erg lekker :cool: Ik vind het einde wat te druk/bombastisch. Thanks in ieder geval voor deze set
kolkiewolkie
Gaat er dit jaar trouwens weer niemand van de technonerds hier naar Sonar?

Als ik die ing maandag erna geen tentamen had gehad zat ik dat weekend namelijk geheid in Barcelona, :eyespop: :tongue3 !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement