|
Het grote techno topic deel 1 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Was wel een beetje te verwachten denk ik. Op dit moment is er een beetje een overkill aan techno-feesten, dunkt mij. Wel jammer dat het zo moet lopen, maar misschien dat ze er van leren ofzo. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Was wel een beetje te verwachten denk ik. Op dit moment is er een beetje een overkill aan techno-feesten, dunkt mij. Wel jammer dat het zo moet lopen, maar misschien dat ze er van leren ofzo. |
Denk dat het trouwens te vroeg is om concluderen dat techno nu dood is. Alleen reactor is gecanceled.
Maar het zit er wel aan te komen. Zo gaat het al jaren. Hardcore, Trance, Hardstyle, Techno en nu gaat iedereen aan Progressive.
Techno zal niet dood gaan, het zal gewoon gaan zoals in de 1999 - 2000 toen het nog zeer beperkt was. Alleen maar goed voor de technoscene. Zo'n probleem is het niet. :) Technoscene moet weer puur worden. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Denk dat het trouwens te vroeg is om concluderen dat techno nu dood is. Alleen reactor is gecanceled.
Maar het zit er wel aan te komen. Zo gaat het al jaren. Hardcore, Trance, Hardstyle, Techno en nu gaat iedereen aan Progressive.
Techno zal niet dood gaan, het zal gewoon gaan zoals in de 1999 - 2000 toen het nog zeer beperkt was. Alleen maar goed voor de technoscene. Zo'n probleem is het niet. :) Technoscene moet weer puur worden. :) |
Geloof er niets van dat techno dood aan het gaan is.
Als je op wat feesten komt dan zie je dat techno nog ontzettend leeft. Het is niet te vergelijken met iets anders, met een andere muziekstijl.
Iedereen aan de progressive is dikke bull, jij hebt je oogkleppen op. |
|
|
| Roger |
ik vind het zo krom om te zeggen dat een bepaald genre dood gaat..
een genre wordt iets minder populair en het ander iets meer.. lekker boeiend:rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| Vreemd dat dat feest niet doorgaat, line-up was zeer fijn, iig wel mijn ding voor een groot deel. Nu hoef ik dus niet meer te beslissen of ik daar mn geld aan uit ga geven :p, kaartje was dacht ik rond de 30 euro. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iedereen aan de progressive is dikke bull, jij hebt je oogkleppen op. |
Dat dacht 3 jaar geleden ook iedereen van techno. Dus sluit het niet uit. Want 3 jaar geleden had iedereen een grote mond van techno dit en techno zo, maar uiteindelijk vinden ze het toch allemaal zo geweldig. Want dachten we niet allemaal dat techno ontoegankelijk was? Het tegendeel is bewezen. Als je het niet zou uitsluiten, dan heb je oogkleppen op. Je ziet een structuur dat na 3 a 4 jaar een style afzwakt en een nieuwe terug komt. Techno zal zeker gaan afzwakken wanneer de hardcore scene weer groot gaat worden. Dan zal de hele meute die van hardstyle over ging naar techno zich naar de hardcore kant gaan richten. Een ander gedeelte zal meer de prog kant op gaan en een klein gedeelte zal techno blijven vertegenwoordigen. Dus geen oogkleppen, maar realistisch. Want zo gaat het al 20 jaar zo. 2006/2007 zal prog en hardcore weer vol op te koop staan. |
|
|
| basd |
Drie uur lang British Murder Boys HIER
Begint vrij rustig, maar na de eerste drie kwartier ofzo begint het los te komen.. Veel technoklassiekers, beetje wat diepere tracks, beetje wat harder werk, eigenlijk van alles wat. Hoe het met de flow zit kan ik nog niet heel veel over zeggen want ik heb nog niet de tijd gehad om em goed te luisteren. |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat dacht 3 jaar geleden ook iedereen van techno. Dus sluit het niet uit. Want 3 jaar geleden had iedereen een grote mond van techno dit en techno zo, maar uiteindelijk vinden ze het toch allemaal zo geweldig. Want dachten we niet allemaal dat techno ontoegankelijk was? Het tegendeel is bewezen. Als je het niet zou uitsluiten, dan heb je oogkleppen op. Je ziet een structuur dat na 3 a 4 jaar een style afzwakt en een nieuwe terug komt. Techno zal zeker gaan afzwakken wanneer de hardcore scene weer groot gaat worden. Dan zal de hele meute die van hardstyle over ging naar techno zich naar de hardcore kant gaan richten. Een ander gedeelte zal meer de prog kant op gaan en een klein gedeelte zal techno blijven vertegenwoordigen. Dus geen oogkleppen, maar realistisch. Want zo gaat het al 20 jaar zo. 2006/2007 zal prog en hardcore weer vol op te koop staan. |
Ah joh lekker boeiend, ieder gewoon zijn ding! Techno feestjes blijven toch wel en zijn des te leuker als er alleen maar liefhebbers komen imo :) |
|
|
| DJ_Siesta |
wat ik zo jammer vind, tiesto draait alle techno hitjes, mensen helemaaaaaaaaal los. Maar de echte techno producers/djs die krijgen geen enkel iets terug. Ik bdoel door de techno platen die tiesto draait krijgt hij alle zalen gek, echt niet door die platte trens platen, maja een paar dan misschien. En dna is het toch jammer dat zon feest als reactor niet doorgaat.
Wat vinden jullie hiervan? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wat ik zo jammer vind, tiesto draait alle techno hitjes, mensen helemaaaaaaaaal los. Maar de echte techno producers/djs die krijgen geen enkel iets terug. Ik bdoel door de techno platen die tiesto draait krijgt hij alle zalen gek, echt niet door die platte trens platen, maja een paar dan misschien. En dna is het toch jammer dat zon feest als reactor niet doorgaat.
Ik denk dat een technoproducer/dj het leuker vind als hij meer waardering krijgt van het technopubliek dan van het publiek wat tiesto aantrekt. Waarschijnlijk weten vele de namen van de tracks niet. De waardering die een dj krijgt van de mensen uit technoscene zal ze meer interreseren. Dat zijn op dat moment de fijnproefers. Tiesto draaid inderdaad de technohitjes, die hitjes worden trouwens minder gewaardeerd door het technopubliek. Toesto teert wat meer op die hitjes omdat mensen dat van hem verwachten. Naar mijn mening kan een technodj wat meer vrij draaien omdat van hem niet verwacht wordt dat hij bekende platen draaid. Het tegenovergestelde juist. In de technoscene willen ze alleen maar nieuwe platen en soms een zeer goeie classic waarbij het kippenvel tot in je nek trekt. dat reactor afgelast is vind ik trouwens vrij kut want die line-up van Concept Area was echt briljant! lekker groovy/funky. Secret Cinema was op Awakenings echt zwaar goed. Jammer maar helaas. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Tsja, Tiesto weet heel goed dat ie met zulke plaatjes goed kan scoren, omdat het gewoon goede partymuziek is. Voor mij horen dat soort nummers alleen niet in een goede technoset thuis. |
|
|
|
|