|
Het grote techno topic deel 1 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
setje van mij van afgelopen vrijdag in the one. Lekkere techno alleen jammer dat halverwege deze set de monitor er midden in mn overgang mee kapte, vervolgens meerdere malen spontaan uitviel en ik met een magliteje tussen mn tanden de versterker moest repareren.
Enjoy!! |
Poepslet, eindelijk :p Zit die Mush er ook tussen :D? |
|
|
| TranceFool |
| Dit topic valt toch niet hoog te houden met de paar mensen die hier van techno houden, vrees ik....... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dit topic valt toch niet hoog te houden met de paar mensen die hier van techno houden, vrees ik....... |
En toch ga ik het proberen. |
|
|
| DJ_Siesta |
techno is dood :o
:haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dit topic valt toch niet hoog te houden met de paar mensen die hier van techno houden, vrees ik....... |
Dan zorgen we er voor dat hij wel hoog blijft. We moeten strijden tegen het prog-kwaad! |
|
|
| kolkiewolkie |
Inderdaad!
Aangezien ik lately vrij internetloos ben geweest... is die set van Chrisje @ mayday te vinden op het inet of niet want dat was wel maximaal gebeuk :D :wtf: ... wil ik nog wel es terughoren zeg maar (ondanks dattie niet messcherp was IMO, maar daar maak ik me nooit zo heel erg druk om). |
|
|
| New Wave |
| Mwjha hij is verkrijgbaar op Inet :p 36 MB aan kansloos gebeuk ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Helden :D !
Nou hopen dat die zooi vant weekend nog online staat :nervous: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan zorgen we er voor dat hij wel hoog blijft. We moeten strijden tegen het prog-kwaad! |
Oh ik help ook wel mee hoor, deze draad blijft wel leven.
Alleen strijd ik niet tegen het progkwaad. Tim, dacht dat jij je kindertijd ook wel eens zou afsluiten, maar blijkbaar toch niet ;)
Kolkie: je al eens geregistreerd op www.livesets.com? Daar staan zeer veel DD's met technomuziek! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Volgens mij heb ik dat een jaar of 4 geleden inderdaad een keer gedaan ja :p ! Zal wel niet meer helemaal werken en zal me vant weekend weer eens aanmelden. D'r is ook nog een nederlandse site met techno volgens mij maar daar ben ik naam even kwijt van? hinthint. |
|
|
|
|