|
De irritaties des levens (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
ouders die niet ingrijpen wanneer diens 4 kinderen tussen 1 en 6 jaar lawaai maken (+100dB) aan het tafelke naast u in de frituur
en als ik bedoel schreeuwen, dan bedoel ik SCHREEUWEN :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Amy MacDonald - This Is The Life :whip: :whip: :whip:
ooooooh, wat haat ik dit nummer zeg. Gewoonweg ENORM irritant ROTnummer ... en dan draaien ze dat ook nog kweet nie hoe vaak op de radio :mad: |
|
|
| Real |
| Is toch een leuk liedje? :p |
|
|
| Pumaz |
Mijn GPS.
En dan vooral op de Ring :whip: |
|
|
| DeZmA |
Alle trance classics die stuk voor stuk horen verkracht worden door de 12-in-a-row pluck trance2k8 àla underworld - born slippy, fragma - toca me, chicane - saltwater en nu zelfs Delirium - Silence... Mateloze irritatie...
Verder:
-Belle Perez: wanna-be latino muziek met een stem van een 12 jarig kind is a no-go.
-Mensen die het nodig vinden om met hun 1 nanowattspeaker van hun gsm op max volume rond te lopen op straat
-Gedubde reclames voor kuisproducten :) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by DeZmA
Cillit Bang? :D |
|
|
| Xilver |
| Kvind die Belle Perez anders wel een stuk |
|
|
| The_G0dfather |
 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by DeZmA
Alle trance classics die stuk voor stuk horen verkracht worden door de 12-in-a-row pluck trance2k8 àla underworld - born slippy, fragma - toca me, chicane - saltwater en nu zelfs Delirium - Silence... Mateloze irritatie...
Verder:
-Belle Perez: wanna-be latino muziek met een stem van een 12 jarig kind is a no-go.
-Mensen die het nodig vinden om met hun 1 nanowattspeaker van hun gsm op max volume rond te lopen op straat
Mooi lijstje irritaties, ik sluit me hier even bij aan, en ik voeg toe:
Alphabeat - Fascination :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Haha; die 2 kan ik ook nie af. Wat een scheve nummers. |
|
|
|
|