|
De irritaties des levens (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik vraag me eigenlijk af hoe je zoiets oploopt? Kan je dan bij een simpel wondje hier al het risico voor lopen? |
zoiets krijgt ge door streptokokken, dat zijn dezelfde bacteries als een keelontsteking (angina), maar indien ge héél verzwakt zijt en/of open wonden hebt waarin deze terechtkomen, kunt ge het zitten hebben. |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by christina
de mexicaanse griep heeft niks met uw maag te maken, symptomen zijn vooral hoesten en kortademigheid | Thanks for scaring me :(
het hoesten "gaat nog" |
|
|
| Real |
| Dokter Christina to the rescue. :conf: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Dokter Christina to the rescue. :conf: |
Christina heeft gewoon een fascinatie voor vreemde en zeldzame ziektes en aandoeningen ... gewoon een hobby van haar
:p |
|
|
| christina |
| ik volg de actualiteit?:conf: |
|
|
| Push2005 |
| Beschrijf dan eens hoe kristof al zijn geslachtsziektes heeft opgedaan |
|
|
| Real |
| Luc's anus is inderdaad maar een vies plekje. |
|
|
| Loraine |
NB: "Signs of influenza A(H1N1) are flu-like, including fever, cough, headache, muscle and joint pain, sore throat and runny nose, and sometimes vomiting and diarrhoea." :o
Bron: WHO
Zelf al een week onder de pannen en gelukkig aan de betere hand.
Huisartsen komen in NL alleen in actie (doorverwijzen naar de Gemeentelijke Gezondheidsdienst) indien men tot de risicogroep behoort. Dus geen idee of het de taco griep is, maar fijn ist nie :nervous: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
waar just? |
Hofstade |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hofstade |
Alé dan krijgt ge binnenkort een gevangenis in u geburen :D |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb toen ik klein was al dicht bij de gevangenis van Oudenaarde gewoond. Maar toen ontsnapten er geen gedetineerden om de vijf minuten :rolleyes: |
|
|
|
|