return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Vad kommer ni göra vid nyår?
View this Thread in Original format
Mario_GX
Man är bara allt för nyfiken =) så berätta allt, don't leave any dirty details =)

Har inte bestämt mig var ja ska än, om ekonomin tillåter de så drar ja till San Fransisco och festar =D
Laszlo
quote:
Originally posted by Mario_GX
Man är bara allt för nyfiken =) så berätta allt, don't leave any dirty details =)

Har inte bestämt mig var ja ska än, om ekonomin tillåter de så drar ja till San Fransisco och festar =D
'

Tar flyget med brorsan från Sturup till Budapest den 26:e klockan 22:00. Där spenderar vi natten hos ett par bekanta, varifrån vi kvällen därpå tar bussen hem till Rumänien.. :) Längtar som aldrig förr...jag har samtidigt också lite ångest eftersom nyår i Budapest också fanns i tankarna. Ungern har trots allt bland de bästa technoscenerna i hela Europa - housen är också väldigt stor....finns säkert ett 5-10-tal schyssta EDM-fester att välja mellan den 31:a. Vår egna Bacto spelar bland annat nere i Budapest på nyår.... :)
dbl
ska till sthlm o parta loss :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
'

Tar flyget med brorsan från Sturup till Budapest den 26:e klockan 22:00. Där spenderar vi natten hos ett par bekanta, varifrån vi kvällen därpå tar bussen hem till Rumänien.. :) Längtar som aldrig förr...jag har samtidigt också lite ångest eftersom nyår i Budapest också fanns i tankarna. Ungern har trots allt bland de bästa technoscenerna i hela Europa - housen är också väldigt stor....finns säkert ett 5-10-tal schyssta EDM-fester att välja mellan den 31:a. Vår egna Bacto spelar bland annat nere i Budapest på nyår.... :)

DU MÅSTE SKÄMTA!!:eyes: jag försökte boka flyget just den 26:e till Budapest men det var fullbokat, hela månaden t.o.m!!! vill see Deep Dish på nyårsafton ju!! :whip: ja jävlar, då kom Wizzair rekommenderingen till nytta i af ;)

justnu vet jag inte vad jag ska göra. kanske drar jag till Köpenhamn, några polare ska ha fest där. men jag tror inte jaghar lust... vi får se :) om någon ska ha fest i Malmö området hakar jag gärna på :p
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
DU MÅSTE SKÄMTA!!:eyes: jag försökte boka flyget just den 26:e till Budapest men det var fullbokat, hela månaden t.o.m!!! vill see Deep Dish på nyårsafton ju!! :whip: ja jävlar, då kom Wizzair rekommenderingen till nytta i af ;)

själv vet jag inte vad jagska göra. kanske drar jag till Köpenhamn, några polare ska ha fest där. men jag tror inte det ändå... vi får se :)


haha - fatta vad glad jag blir när du säger så :) Jag velade själv ett par veckor innan jag slutligen fick tummen ur röven och beställde flygbiljetterna. När försökte du beställa? Jag beställde mina i tisdags kväll.

Tack förresten för tipset med Wizziar :p Hade du inte tipsat mig kanske du hade suttit på planet den 26:e istället för mig :D
Vizay
Först ska jag lira på en fest i stan från 23.00 till tolvslaget :D
Sen hade jag räknat med att dra vidare till Mondaybars fest men dom verkar ha bestämt sig för 20 de nhär gången så jag stannar antagligen kvar på den festen jag lirar på istället :)

Den kan ju va något att fundera på för er som inte kan gå på mondaybars fest pga ålder.
Kommer ju givetvis inte va samma feta lina men det kommer vara bra musik iaf å det är väl det viktigaste ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
Tack förresten för tipset med Wizziar :p Hade du inte tipsat mig kanske du hade suttit på planet den 26:e istället för mig :D

äh! påminn mig inte :toothless nej men, jag har ändå lite ont med stålar nu, och jag måste spara till Februari *host holland host* ;) så det får bli eknonmi-firande den här gången. kan inte klaga, sist festade jag med Lexicon Avenue hela dan den 1 jan i Budapest :D :D

men du Laszlo, ha det så grymt där nere!! :)
RebeL9
ska dansa regndans naken på Avenyn med två polare.
SteveTranz4ever
Precis som förra året och året innan dess så firar jag min födelsedag... fyller 10 för tredje gången.

Kommer ta över massa vänner som jag kommer att bjuda på middag sen e de inte klart om vi kommer dra in till Sthlms City på 12-slaget eller stanna i Vilda Väsby och rocka vidare... Tyvärr är inte mina närmaste vänner EDM-fans som jag så de blir inte MBs nyårsfest i alla fall :(
ScuL
Jag ska på QrimeTime i Heineken Music Hall Amsterdam
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/

SWE_TRANCE
Inte den blekaste vad jag ska hitta på :rolleyes:
Hade Oslo inplanerat över nyårshelgen men tjejkompisen som bor där skulle åka hem istället.
Bara jag kommer botr från denna skithålan så är jag nöjd.
Kanske blir sthlm eller nåt sånt me hotell å skit..får se.
Smekbar
åker till Bali på tisdag och ska va där i tre och en halv vecka så det e lite svårt att planera vad som ska göras på nyårsafton.. nått kalaskul lär det dock bli :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement