return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Vad kommer ni göra vid nyår? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Scintilla
Oj vad många har spännande planer... Själv ska jag äta middag med föräldrarna och sedan svulla med chips, dip och cola hos en kompis och kolla på film. Inte så partyparty. =) Känns ändå inte så viktigt, nyår är en överskattad festdag... Dessutom ska jag festa i Stockholm nästa vecka så jag är nöjd :)
lonne
quote:
Originally posted by Scintilla
Oj vad många har spännande planer... Själv ska jag äta middag med föräldrarna och sedan svulla med chips, dip och cola hos en kompis


Låter som en skön kväll! Blir nog något liknande för mig, lite öl och skit snack är det jag känner mig upplagd för.

Gott nytt år btw!:)
Vizay
quote:
Originally posted by Scintilla
Känns ändå inte så viktigt, nyår är en överskattad festdag... Dessutom ska jag festa i Stockholm nästa vecka så jag är nöjd :)


åhå, trodde inte det fanns andra som delade min syn på nyår :p

visst ere trevligt å fira in det nya året men det känns bara jobbigt å dra omkring på massa hemmafester eller ut på krogen å supa runt.
jofawe
quote:
Originally posted by Scintilla
Oj vad många har spännande planer... Själv ska jag äta middag med föräldrarna och sedan svulla med chips, dip och cola hos en kompis och kolla på film. Inte så partyparty. =) Känns ändå inte så viktigt, nyår är en överskattad festdag... Dessutom ska jag festa i Stockholm nästa vecka så jag är nöjd :)



Gott nytt år Anna!
Själv är jag ju som sagt i Lund, nästan, men bara nästan, lika kul som när vi var här för 2 år sen ;)
Hälsa så gott till Erika :)

Btw.. grabbarna hälsar ;)
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
(har förbokade biljetter till nått ställe tydligen.. linners eller nått sånt) ..


Tegners kanske? Var utanför där (på väg hem) för 20 minuter sen :)



Gott nytt år SweTA!1
Kongo_kim
jag och brorsan hatar nyår så vi satt hemma och gjorde typ inget:clown:
n0bben
täntke bara säga att jag varit på den grymmaste nyårsfesten i mitt liv, hittills .. :)))
jofawe
jag måste faktist hålla med.. jag hade skitkul detta nyåret :)

Tegneers var också jäkligt roligt.. de hade ju ett housegolv med mycket mycket mycket bra musik (dock stundtals tomt.. men vad gör det ;))

Gott nytt år på er vänner!
lonne
quote:
Originally posted by n0bben
täntke bara säga att jag varit på den grymmaste nyårsfesten i mitt liv, hittills .. :)))



Hade du bra sex?
Snakebyte
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Fick i helgen reda på att jag, Ciacomix, Mike Hunter och Nyman ska till Istanbul för att spela på nyårsaftonen (om det hela nu blir som det är sagt).


Nehäpp, det skulle jag dock inte alls!!!

Skämt åsidå, jag heter Nyman i efternamn och är det som jag brukar bli kallad för av mina kompisar.

Jag var för övrigt på bröllop nyårsafton. Första gången jag var det. Min halvsyster gifte sig. I en liten träkyrka i...granhult tror jag det var. Sen festade vi loss i lenhovda.

jofawe
quote:
Originally posted by Snakebyte
Jag var för övrigt på bröllop nyårsafton. Första gången jag var det. Min halvsyster gifte sig. I en liten träkyrka i...granhult tror jag det var. Sen festade vi loss i lenhovda.



.. lenhovda.. paradiset på jorden .. bah! :P
Det bor iofs bara lustigt folk där haha..
AC.
Jag håller inte med om att det är överskattat, tvärrt om. Jag tycker det är jättekul att finns ett par dagar om året då det är mer eller mindre tradition att man ska sätta sig ner nära och kära och käka middag och hela köret. Isället för att sitta och klaga på att det är en överskattad festdag tycker jag man ska fånga tillfället och göra något specielt av den istället!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement