return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Vad kommer ni göra vid nyår? (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
då har du nyår tidigare än i Europa :)
n0bben
... Bali, Rumänien, Ungern, Tahiti, Tjottafräsi .. alla ska till så grymma ställen :(

blir till o stanna innanför rikets gränser för mig :confused:
CJ InterCity
quote:
Originally posted by n0bben
... Bali, Rumänien, Ungern, Tahiti, Tjottafräsi .. alla ska till så grymma ställen :(

inte alla :p men vafan båstad är ju en partyhåla! du hittar säkert nåt kul :D

annars kanske vi SKÅTA borde dra ihop något :) men det blir aldrig något gjort här nere :rolleyes:
Daniey
Själv ska jag till RIO å Copacabana på Nyår :)
Sen kommer jag va i Brasilien å Peru till den 16de januari!
Åker den 29 dec.....

Wiiiie
jeremy1984
Nyår är överskattat! :rolleyes:
Men har lite gamla vänner som kommer över o hälsar på iaf.. Och så blir det troligen fylleslag o villafest :p
St_Andrew
ingen aning än, men det blir väl parta arslet av sig iaf =) hehe
EsseT
för er som inte har bestämt er för någonting och bor i östergötland kan jag rekomendera det här :)

FACE THE NEWYEAR :)

Ett mycket bra val tycker jag enda kravet är att ni är registreade på hemsidan.
INFO
http://www.futurepeople.tk
Amnezia
inte en aning än..har ju inte ens varit julafton än...blir för lätt om man redan vet va som ska hända:p ...tänkte ett tag följa me en kompis till housegrejen på Berns men blir nog å va här hemma å härja me kompisarna på krogen utan någon house eller annan edm....=)
det brukar ju lösa sig som sagt...vad ska ni andra örtas hitta på???:p
jofawe
det kommer nog bli att jag är med polarna i Lund och firar nyår.
Är dock inte sååå jävla sugne på det pga det inte kommer vara nått folk man känner där och definitivt inga brudar :(

Men men .. sånt man får ta :(

Ska SKÅTA hitta på nått man kan få vara med på kanske?
Orkar inte gå ut på krogen efteråt (har förbokade biljetter till nått ställe tydligen.. linners eller nått sånt) ..

men men..
CJ InterCity
quote:
Originally posted by jofawe
Ska SKÅTA hitta på nått man kan få vara med på kanske?

just det jag funderar på. alla mina malmö polare är hiphoppers, och på nyår känns det på nåt sätt extra viktigt att festa till EDM :D så ifall vi kunde dra ihop något vore det super. men det är lite svårt för de flesta SKÅTAs är här så sällan, och jag har ingen lokal förutom mitt vardagsrum :toothless

en sak jag är lite sur över, är att det INTE kommer finnas EN ENDA officiell edm fest i Malmö på nyårsafton (hemmafester inte inräknat såklart) :mad:

men du Jofawe, jag är inte så mycket för psytrance men om du är så kan vi dra till köpenhamn, för där kommer det vimla av riktigt stora psyfester på syårsafton, bl.a ska ett par polare lira på The Tube:)

Dj_Irish
Fick i helgen reda på att jag, Ciacomix, Mike Hunter och Nyman ska till Istanbul för att spela på nyårsaftonen (om det hela nu blir som det är sagt). Kan bli hur kul som helst, och flickvännen fick man ta med också ;)
Hauken
En bekant har hyrt en mindre bar här i Östersund som vi tänkt knöka in massor av folk i... sen dunkar vi bra musik hela kvällen för första gången i östersund :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement