| Dj-2TaLL |
חחחחח
קודם כל מוש אחי, אתה עוד מעט תגיד שאתה היית פה לפני כולם, אז מה אם יש לך וותק, זה לא אומר כלום, אם טיאסטו היה מצטרף ובא לפה לדבר איתנו בסבבה, והוא פירסם רק איזה 10 הודאות, זה אומר שהוא פחות טוב ממך?
הוא רק הדיגי הכי טוב בעולם (כך אומר אני ועוד רבים)...
:):):):)
ובחזרה לשאלתינו...
לכו תבין את הראש שלי, אבל אני חושב על שתי קטעים בו זמנית...
גם על
Anomaly - calling your name
וגם על קטע ספציפי מסאנרייז 2 משיר 1
Tastexperience - tantrix
LN Movment - Golden Dessert Part 2 -ל
בדיוק שהבאסים של שיר 2 נכנסים...
:)
איך אני אוהב את ההעברה הזאת!!!
(ועל הסט הזה בכלל!!!!)
:):):):):):):):):):):):) |
|
|