return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Officieel: NL-TA track v/h jaar verkiezing 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Britney Spears - Breath On Me natuurlijk!!!
moogwai
Van dit rijtje dus Ridgewalker ft. El - Find :)
Teknikol
quote:
Originally posted by eXos
Volgens mij is t Filterheadz - Yimanya ;)

tis ook geen Perry O'Neill...maja, boeie

ben allang blij dat Cosmic de taak op zich heeft genomen! :cool:
SnuggLe
Ken de helft niet, maar van wat ik ken, stem ik toch zeker op The Motherload! Echt TE vet nummer! :D
Jantjeuh
Bah, The Sky Was Pink gaat het niet redden :D Motherload dan maar, da's m'n tweede keuze
Subsonik
Nathan Nep - De Lucht Was Roze (James Holden Remix)

Twijfelde met Motherload, maar dez vonk toch nog net ff wat beter:D
Cosmic
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Bah, The Sky Was Pink gaat het niet redden :D Motherload dan maar, da's m'n tweede keuze

? Je stemt toch gewoon op de plaat die je t beste vind, niet op degene waarvan je denkt die gaat winnen? Of zie ik dat helemaal verkeerd?:conf:
dj_spare
wat een klote selectie zeg!!

BOYCOT! ;)
tango
quote:
Originally posted by Cosmic
? Je stemt toch gewoon op de plaat die je t beste vind, niet op degene waarvan je denkt die gaat winnen? Of zie ik dat helemaal verkeerd?:conf:

Dat vroeg ik mezelf dus ook af? Anyway, Nathan heeft de mijne :)
@win
Nou er staat 1 plaat uit mijn top 10 in. Moeilijke keuze dus :rolleyes:

Jump The Next Train :cool:

Jantjeuh
quote:
Originally posted by Cosmic

Je begrijpt me verkeerd.. ik had allang op The Sky Was Pink gestemd :) Da's verreweg mijn favo uit dat lijstje.

Maar als het uiteindelijk tussen Motherload en Find gaat ben ik voor Motherload ;) Aantal stemmen voor The Sky Was Pink is nu weer bijgetrokken, dus laat maar zitten. Toch nog te vroeg om iets over te zeggen :D
Cosmic
quote:
Originally posted by dj_spare
wat een klote selectie zeg!!

BOYCOT! ;)

We zullen jou eens boycotten!:whip:

:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement