return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Officieel: NL-TA track v/h jaar verkiezing 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
TranceZoner
Heb gestemd op:

Ridgewalkers feat. El - Find, een ontzettend heerlijke plaat.

Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat naar mijn mening de lijst niet helemaal representatief is, want ik mis bijvoorbeeld een
Mirco de Govia - Voller Sterne (Super8 remix), om maar eens wat te noemen. Er zijn heus wel een paar ECHT goede trance tracks geweest dit jaar, maar goed:D

Hopen dan maar dat the Ridgewalkers er met de pot van door gaan!
Cosmic
Het toch eigenlijk ongelovelijk (triest) dat er meer mensen gestemd hebben op 'de grootste nerd' dan op 'de beste track'......

Waar is jullie eigenwaarde?

:rolleyes:
MaGiK54
Ik ga voor Ridgewalker ft. El - Find
Djeebie
Nathan Fake - The Sky Was Pink

Ik heb die Ridgewalker - Find volgens mij zelfs nog nooit gehoord :p
TranceZoner
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik heb die Ridgewalker - Find volgens mij zelfs nog nooit gehoord :p

I suggest you do... :toothless
Djeebie
Net even geluisterd. Ik had hem blijkbaar stiekem al wel gehoord. Tsja... wel leuk plaatje, maar niet bijzonder.
Little Theseus
Stop de poll maar, Reflekt feat Deline Bass - Need to feel love staat er niet tussen. Dat krijg je als je in November/ begin December dit soort dingen start.
basvh
quote:
Originally posted by Cosmic
Het toch eigenlijk ongelovelijk (triest) dat er meer mensen gestemd hebben op 'de grootste nerd' dan op 'de beste track'......

sjah als je van de tracks waaruit je kan kiezen maar 3 a 4 nummers kent dan ga ik niet stemmen.
Cosmic
quote:
Originally posted by basvh
sjah als je van de tracks waaruit je kan kiezen maar 3 a 4 nummers kent dan ga ik niet stemmen.

Maar 3 nummes uit mijn totp 10 staan ertussen, maar toch stem ik. Tis de stem der meerderheid, dus...
Cosmic
Nou bij deze de uitslag. De beste track van 2004:

Ridgewalker ft. El - Find

Mods, hij kan dicht nu

eieregooie
quote:
Originally posted by Cosmic

Dat komt, omdat een poll als deze helemaal niet interessant is... De smaken hier zijn inmiddels TE verdeeld... Tis meer die ene prog plaat versus die ene trance plaat... De beste plaat is voor iedereen vrij persoonlijk denk ik dit jaar... Heb niet echt een enorme klapper gezien.
eieregooie
Overigens kan ik me in de uiteindelijke uitslag nog best wel vinden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement