return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Officieel: NL-TA track v/h jaar verkiezing 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Lynxx
Moeilijk, moeilijk....

Ik vond Find een heel erg mooi nummer, maar na heel vaak geluisterd te hebben vind ik hem toch wat minder worden.

Motherload blijft gewoon een enorme lekkere plaat. Net als The Sky was pink trouwens...

Maar het is dus Motherload geworden.

Wel opvallend dat Just Be en Britney in de top 10 staan, of laat ik het zo zeggen, die waren me niet opgevallen in die vorige lijstjes...
SnuggLe
Toch maar eens wat nummers downloaden, kan ik het tenminste vergelijken.

Overigens nog een bedankje voor Cosmic: hulde kerel dat je dit allemaal hebt uit willen zoeken (die lijstjes enzo).
sndh
Motherload! Geweldige plaat!
Cosmic
quote:
Originally posted by Lynxx
Wel opvallend dat Just Be en Britney in de top 10 staan, of laat ik het zo zeggen, die waren me niet opgevallen in die vorige lijstjes...

Er waren 41 lijstjes....dus dat is logisch dan. Maar tis echt zo hoor :D
Chicane
Volgens mij ben je Innerstate - I Found U vergeten in de lijst :conf:
DjRV
vote-> Nathan Fake
Freezel
Wave Force voor mij :)
djxtension
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Ik heb voor Nathan Fake - The Sky Was Pink gestemd, vanwege Holden's fantastische remix :)

+1
AversusZ
Ridgewalker ft. El - Find
JunKX
Filterheadz uiteraard.

Moet dat btw niet de James Holden Mix zijn van Breathe On Me? Orgineel is nogal sucky.

Cosmic
quote:
Originally posted by Chicane
Volgens mij ben je Innerstate - I Found U vergeten in de lijst :conf:

Neen. Anders stond ie er wel:D Omdat Armin het de track van het jaar vind, hoeven wij dat nog niet te vinden:p
Muppy
Omdat van mijn top 10 alleen Filterheadz - Yimanya er in staat heb ik daar maar op gestemd:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement