| shmintz_mix |
אז ככה:
אני חושב שהמצעד היה מרגש...
אבל באופן כללי היה ביזיון....!
אני חושב שבמקום לקצץ בשירים במקומות הראשונים שזה מממממש ביזיון וזה מאוד מסחרי..
צריך לעשות ההיפך...את השירים במקומות האחרונים טיפה לקצוץ ואת המקומות הראשנים להשמיע כמו שצריך
זה היה ממש זוועתי לדעתי..
דבר שני באופן כללי השירים במצעד היו סבבה... אולי חוץ מכמה...אתה לא יכול לצפות שכל השירים שאתה אוהב יהיו...
אבל מבחינתי היו שתי אכזבות ענקיות:
אחת שוויט רום לא זכה שיר השנה כי ממש מגיע לו(מבחינתי זה גם הקט הכי יפה מכל הזמנים )
והשניה מה לעזעזל החידוש המזעזע ל ADIAGO עשה במקום ה 3...
פשו ביזיון
וגם לגבי No one on earth אני בכלל לא מבין מה זה עשה במקום ראשון...קטע נחמד אין ספק אבל הוא לא סוחף מספיק..וזה פשוט לא זה...! |
|
|