|
ב-י-ז-י-ו-ן (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא מפאר אף אחד
תחזור לתחילת הטרד תראה מי פתח אותו עם המילה בזיון
בזיון?
היה בזיון אם סינסטזיה או אדאגיו היו לוקחים
סינסטזיה זה לא קטע חדש בכלל
פרי לא תרם לקטע המקורי ממש כלום
כלום
אפס
גורנישט
לא ראוי להבחר... ראוי להקטל...
סתם פגיעה בקטע המקורי
אדאגיו דווקא כן חידש
הוא לקח תקטע למחוזות טיפה הארדיים יותר אבל רבאק...
הקטע הזה לא ראוי להיות בטופ של הקטעים בסוף השנה
והפעם ציון לטובה של פרי
הגרסה של פרי לאדאגיו פור סטרינגס היא כל משהגרסה של טיאסטו בחיים לא תהיה
מרגשת סוחפת עוצרת נשימה קלאסית פשוט 7 רמות מעל משטיאסטו עשה לקטע הזה...ואם כבר אז שילמד ממרטין רוט שגנב לו אמנם את הרעיון והשתמש בו בול אותו דבר על אורנג ט'ים
אבל הוא לקח את זה לגמרי לצד של ההארד ובאופן מפתיע זה יצא יפה
נו וואן און ארט יותר מושך מבלרינה
אני יכול להגיד את זה בנשימה אחת
לגבי וויטרום עבורי שוב נו וואן און ארט לוקח אבל וויטרום קטע מצוין
ואם כבר אכזבה מסוימת מהבחירה של המאזינים אז אני מרגיש שקטע אדיר כמו
lolo - why
ובכלל איזשהי נציגות ליוצר הכשרוני ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית
l-vee היו דבר מתבקש...
חבל אבל מה לעשות
יאללה 2005 באה עלינו לטובה והשנה ארמין יחזור אל האולפן ויוציא אלבום שלבטח ינפיק לפחות את אחד מהקטעים שיאחסנו את חמישיית השנה של 2005 |
שמע יובל פתח עם ביזיון ואולי לא מתאים
אבל עדיין מה שאתה עושה מארמין זה הרבה מעבר לכותרת שיובל זרק..
ותכלס ליכלכת
הגירסא של פרי לא טובה!?
בדקת לאחרונה איזה גירסא כל הדיג'יים מנגנים?
אפילו האליל שלך חורש וחרש עליה....
כנראה יש סיבה וזה קצת יותר טוב ואיכותי ממה שתארת
אבל לא אמרתי שלו מגיע לקחת מקום ראשון
רק אמרתי שהוא יותר טוב בהרבה מ
none of earth
מקום ראשון תכלס הייתי אולי נותן לסייטלייט
ד"א
dream machine
בכלל לא קיבל מקום וחבל
בקשר לבלרינה אני באמת בהלם
הרבה יותר מיוחד ומושקע מנווואן און ארט
אבל עזוב חבל להתווכח
גם אני חושב ש
Why
היה צריך לקבל מקום טוב
קטע חייתי אין מה להגיד
לא מבין איך
havannah
נכנס ל 50 הראשונים בכלל
קטע קליט נחמד אבל לעקוף איך הוא עקף את דרים משין ואת
love comes again?
ועוד הרבה אחרים?
לא מבין.... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יסכם לכם את הויכוח על ידי מטאפורה קטנה
אם בבלייזר ב-100 הנשים הסקסיות בעולם של 2004, ואני מדגיש בעולם...
הגיעה למקום ה-41 המכובד אחת בשם נינט טייב...
אז הכל אפשרי!! :rolleyes: :wtf: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע יובל פתח עם ביזיון ואולי לא מתאים
אבל עדיין מה שאתה עושה מארמין זה הרבה מעבר לכותרת שיובל זרק..
ותכלס ליכלכת
הגירסא של פרי לא טובה!?
בדקת לאחרונה איזה גירסא כל הדיג'יים מנגנים?
אפילו האליל שלך חורש וחרש עליה....
כנראה יש סיבה וזה קצת יותר טוב ואיכותי ממה שתארת
אבל לא אמרתי שלו מגיע לקחת מקום ראשון
רק אמרתי שהוא יותר טוב בהרבה מ
none of earth
מקום ראשון תכלס הייתי אולי נותן לסייטלייט
ד"א
dream machine
בכלל לא קיבל מקום וחבל
בקשר לבלרינה אני באמת בהלם
הרבה יותר מיוחד ומושקע מנווואן און ארט
אבל עזוב חבל להתווכח
גם אני חושב ש
Why
היה צריך לקבל מקום טוב
קטע חייתי אין מה להגיד
לא מבין איך
havannah
נכנס ל 50 הראשונים בכלל
קטע קליט נחמד אבל לעקוף איך הוא עקף את דרים משין ואת
love comes again?
ועוד הרבה אחרים?
לא מבין.... |
ארמין לא האליל שלי
מרקוס מעליו יש לציין
וכן ארמין גם טועה
והגרסה הזות לסינסטזיה היתה צריכה לקבל לא את כמות ההשמעות שהיא קיבלה
שחר אתה לא מבין שהקטע הזה הוא קטע קלאסי מצוין
ושפרי עם כל הכבוד פשוט כמעט ולא נגע בו
הקטע זהה מאוד לקטע המקורי
זה משמפריע לי...אני אוהב את פרי אבל הוא לא עשה כמעט כלום בקטע הזה
אני מציע לך לשמוע תקטע המקורי משנת 99 או 2000
גרסה של אנ מושן
גרסה מקורית
ודשרך אגב יצאו ב-2000 גרסאות ווקאליות עם ווקאל מדהים ודארוד בדבר היחיד הטוב שהוא עשה אי פעם נראה לי נתן לזה גרסה טובה
היתה גם גסה טובה של בלנק וגונס נראה לי אבל כבר לא זוכר...
קיצר תקשיב למקורי ותראה מה הפריע לי
טוב על טעם וריח....
האוונה קטע טוב מאוד
מלודיה מצוינת
באלרינה קטע שאהבתי מאוד אבל לא ריגש אותי כמו נו וואן און ארט
הפסד שלך שלא התרגשת מהקטע הזה כמוני...אבל אתה מפצה על זה בקטעים שריגשו אותך ואותי לא
קשה לנו לפעמים לקלוט איך קטעים שהיינו מדרגים בטופ 10 שלנו לא מקבלים הערכה מאחרים...אבל זה המצב
לכל אחד יש תדעות שלו
אניי מאמין שהמקום הראשון שלי ב-2004 הוא יותר קונצנזוס
ridgewalkers feat el - find (andy moor remix) |
|
|
| DJ Alex E. |
NOOE=OVERRATED!!!!
בלי ספק לדעתי לא הגיע לטראק הזה מקום ראשון
מבחינתי,אם הייתי עושה רשימה של 50 הגדולים השנה,אני בספק אם זה היה בכלל נכנס לרשימה שלי
בלי קשר לזה שאני מעדיף כרגע הרבה יותר פרוג האוס\טראנס מאשר אפליפטינג(טוב הטראק הזה הוא לא בדיוק אפליפטינג אבל גם לא בדיוק פרוג...) הטראק הזה הוא די סתמי בעיני
הווקאל לא ממש עשה לי את זה...בטח לא הצד האינסטרומנטלי
טראק די בנאלי ורגיל לטעמי....והרבה זמן חשבתי שאולי פשוט יש משהו בטראק הזה שאני לא מבין
אז שמעתי אותו שוב ושוב ושוב ודעתי לא השתנתה...
אדאג'יו ואלה באמת לא הגיע לזה להיכנס אפילו לרשימה הזאת
כנל לגבי הרמיקס של פרי לסינטזה
עם כל זה שאני מאד מעריך את פרי,הוא באמת לא שינה בגרוש את המקורי
המקורי הוא מהמם,ואם המקורי היה יוצא השנה מבחינתי הוא היה בחמישיה הראשונה
אבל מה החוכמה להוציא טראק זהה רק שכתוב את השם שלך על הרמיקס?נו באמת פרי....
Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) ??????????WTF
אחד הגרועים שיצאו השנה!!!
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא אהבתי...והיו רמיקסים יותר טובים לזה השנה
A Force - Atomic Outbreak חביב,אבל לא מגיע לי להיות ברשמה הזאת בכלל
חסרים:
Endre-Ikill for you(Probspot remix)
טראק השנה מבחינתי!!!איך הוא בכלל לא נכנס??
Signum-The Timerord
כל כך מרגש!!!מה קרה לאנשים כבר כולם שכחו את הטראק האדיר הזה??
Audioholics-external key
זה כבר באמת השיא לא להכניס טראק כל כך גאוני ...פשוט בושה.מי לעזאזל הטמבלים שהצביעו???כנראה שכולם שכחו איזה גלים עשה ההטראק הזה.לפחות כמו וויטרום |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
Audioholics-external key
|
חסר בטירוףףףףףףףףף |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
NOOE=OVERRATED!!!!
בלי ספק לדעתי לא הגיע לטראק הזה מקום ראשון
מבחינתי,אם הייתי עושה רשימה של 50 הגדולים השנה,אני בספק אם זה היה בכלל נכנס לרשימה שלי
בלי קשר לזה שאני מעדיף כרגע הרבה יותר פרוג האוס\טראנס מאשר אפליפטינג(טוב הטראק הזה הוא לא בדיוק אפליפטינג אבל גם לא בדיוק פרוג...) הטראק הזה הוא די סתמי בעיני
הווקאל לא ממש עשה לי את זה...בטח לא הצד האינסטרומנטלי
טראק די בנאלי ורגיל לטעמי....והרבה זמן חשבתי שאולי פשוט יש משהו בטראק הזה שאני לא מבין
אז שמעתי אותו שוב ושוב ושוב ודעתי לא השתנתה...
אדאג'יו ואלה באמת לא הגיע לזה להיכנס אפילו לרשימה הזאת
כנל לגבי הרמיקס של פרי לסינטזה
עם כל זה שאני מאד מעריך את פרי,הוא באמת לא שינה בגרוש את המקורי
המקורי הוא מהמם,ואם המקורי היה יוצא השנה מבחינתי הוא היה בחמישיה הראשונה
אבל מה החוכמה להוציא טראק זהה רק שכתוב את השם שלך על הרמיקס?נו באמת פרי....
Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) ??????????WTF
אחד הגרועים שיצאו השנה!!!
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא אהבתי...והיו רמיקסים יותר טובים לזה השנה
A Force - Atomic Outbreak חביב,אבל לא מגיע לי להיות ברשמה הזאת בכלל
חסרים:
Endre-Ikill for you(Probspot remix)
טראק השנה מבחינתי!!!איך הוא בכלל לא נכנס??
Signum-The Timerord
כל כך מרגש!!!מה קרה לאנשים כבר כולם שכחו את הטראק האדיר הזה??
Audioholics-external key
זה כבר באמת השיא לא להכניס טראק כל כך גאוני ...פשוט בושה.מי לעזאזל הטמבלים שהצביעו???כנראה שכולם שכחו איזה גלים עשה ההטראק הזה.לפחות כמו וויטרום |
לא קל להתווכח עם דוקטור למוזיקה אלקטרונית אבל אני ינסה
נו וואן און ארט זה אולי ה-קטע שעשה גלים לפני יציאתו
אתה שוכח כי זה היה כמעט לפני שנה...
אתה לא יודע מה זה עשה לאנשים לשמוע אותו כשגונו היה פה...
מה לעשות לא תשנה תעבר
אוברריטטד? אולי... לא עבורי בכל מקרה
מה מרגש? אוי בחייך הסינט של המלודיה אחרי הפזמון נוגע ללב
אני כבר לא ידבר על הווקאל שמשום מה רבים לא אהבו
קטע מצוין
ואם אני יקרא ל
ignum - the timelord סתמי..? רק בגלל שהקטע הזה למרות שהו מופק מצוין פשוט לא הצליח לגעת בי יותר מהערכה שיש לי ליצירה שלו
זה מתנשא לקרוא לקטע שנבחר ע"י רבים שאוהבים כמוני וכמוך תמוזיקה הזאת טראק סתמי...אם הוא ריגש כל כך הרבה אנשים איך הוא יכול להיות סתמי תגיד לי???????
Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix)
טראק טוב
אחד הגרועים שיצאו השנה..?
יפה...עוד כמה יציאות כאלה ותואר הדוקטור ישלל לך לצמיתות
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
לא אהבת זה לגיטימי
מעניין אותי מה הגרסאות היותר טובות שיצאו לזה...לטעמי קטע מצוין שהגיע למקום שהוא די ראוי
כן טק טראנס גם ראוי לייצוג
לגבי כל משלא הגבתי הסכמתי איתך
אני יהרוג עבורך הוא קטע אדיר
אקסטרנל קי למרות שהגזמת בממדי ההתלהבות ממנו הוא קטע מצוין שהיה צריך להכנס
וכבר אמרתי מספיק על סינסטזיה המקורי והחידוש השנה שלא תרם כלום
המקורי היה ללא ספק טופ 5 אם היה יוצא השנה
לדעתי...כנראה מקום ראשון אפילו
כמו גם
william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix)
שיקום פה מישהו ויגיד לי שטיאסטו הצליח לגרום לו להרהר ולו לשניה לגבי השאלה איזה גרסה לקטע הקלאסי שוויליאם אורביט עיבד לראשונה היא גרסה טובה יותר..?
התשובה ברורה שטיאסטו עשה גרסה שמורידה מערך הקטע המקורי |
|
|
| yaman |
קיצר ההצבעה כבר נעשתה......
אני מקווה ש2005 תניב לנו טראנסים באיכות לפחות כמו שנת 2002
ואם לא אז כמו 2003
הא כן.....
מי ייתן ואילן יתחיל לחבב אותי |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא קל להתווכח עם דוקטור למוזיקה אלקטרונית אבל אני ינסה
נו וואן און ארט זה אולי ה-קטע שעשה גלים לפני יציאתו
אתה שוכח כי זה היה כמעט לפני שנה...
אתה לא יודע מה זה עשה לאנשים לשמוע אותו כשגונו היה פה...
מה לעשות לא תשנה תעבר
אוברריטטד? אולי... לא עבורי בכל מקרה
מה מרגש? אוי בחייך הסינט של המלודיה אחרי הפזמון נוגע ללב
אני כבר לא ידבר על הווקאל שמשום מה רבים לא אהבו
קטע מצוין
ואם אני יקרא ל
ignum - the timelord סתמי..? רק בגלל שהקטע הזה למרות שהו מופק מצוין פשוט לא הצליח לגעת בי יותר מהערכה שיש לי ליצירה שלו
זה מתנשא לקרוא לקטע שנבחר ע"י רבים שאוהבים כמוני וכמוך תמוזיקה הזאת טראק סתמי...אם הוא ריגש כל כך הרבה אנשים איך הוא יכול להיות סתמי תגיד לי???????
Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix)
טראק טוב
אחד הגרועים שיצאו השנה..?
יפה...עוד כמה יציאות כאלה ותואר הדוקטור ישלל לך לצמיתות
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
לא אהבת זה לגיטימי
מעניין אותי מה הגרסאות היותר טובות שיצאו לזה...לטעמי קטע מצוין שהגיע למקום שהוא די ראוי
כן טק טראנס גם ראוי לייצוג
לגבי כל משלא הגבתי הסכמתי איתך
אני יהרוג עבורך הוא קטע אדיר
אקסטרנל קי למרות שהגזמת בממדי ההתלהבות ממנו הוא קטע מצוין שהיה צריך להכנס
וכבר אמרתי מספיק על סינסטזיה המקורי והחידוש השנה שלא תרם כלום
המקורי היה ללא ספק טופ 5 אם היה יוצא השנה
לדעתי...כנראה מקום ראשון אפילו
כמו גם
william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix)
שיקום פה מישהו ויגיד לי שטיאסטו הצליח לגרום לו להרהר ולו לשניה לגבי השאלה איזה גרסה לקטע הקלאסי שוויליאם אורביט עיבד לראשונה היא גרסה טובה יותר..?
התשובה ברורה שטיאסטו עשה גרסה שמורידה מערך הקטע המקורי |
את תואר הדוקטור יכול לקחת חזרה רק פדרמן ;)
בקשר למה שכתבת
בוא נעזוב את הויכוח לגבי NOOE
אתה אהבת מאד.אני לא הבתי בכלל.זה ממש דבילי שהאחד מנסה לשכנע את השני בזה שהוא צודק...אז בוא נעזוב את זה כל אחד בטעמו.אותך ריגש הסינט,לי הוא לא הזיז את הציפורן.כל אחד ומה שעושה לו את זה
בקשר ל in silence
אני לוקח את הדברים חזרה.כנראה קצת שכחתי איך זה נשמע כי אחרי הפוסט שלי שמעתי את התוכנית של ארמין ומסתבר שקצת שכחתי איך הטראק נשמע כי הוא היה לא רע בכלל
בקשר לרמיקסים שלו(שאני כן זוכר חח) היו רמיקסים טובים של
ron van den bueken remix ו Salinas summer mix
ואסטרנל קי...לדעתי זה אחד המשובחים שיצאו השנה
מרגש,מהפנט,מה שלא תרצה...דיוויד ווסט גאון
ואני עדיין מתכחש לעובדה שלאוזגור יש חלק בפרוייקט הזה....למרות שהסאונד הוא כולו של דיוויד ווסט(מי שישמע רמיקסים שלו מהזמן האחרון ישמע את הדימיון לאקסטרל קי) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by yaman
קיצר ההצבעה כבר נעשתה......
אני מקווה ש2005 תניב לנו טראנסים באיכות |
:whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :wtf: :whip: :mad: :wtf: |
|
|
| Viber |
יאמן,אחי הוא צודק קוראים לזה קלאב-טראנסים^^
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ארמין לא האליל שלי
מרקוס מעליו יש לציין
וכן ארמין גם טועה
והגרסה הזות לסינסטזיה היתה צריכה לקבל לא את כמות ההשמעות שהיא קיבלה
שחר אתה לא מבין שהקטע הזה הוא קטע קלאסי מצוין
ושפרי עם כל הכבוד פשוט כמעט ולא נגע בו
הקטע זהה מאוד לקטע המקורי
זה משמפריע לי...אני אוהב את פרי אבל הוא לא עשה כמעט כלום בקטע הזה
אני מציע לך לשמוע תקטע המקורי משנת 99 או 2000
גרסה של אנ מושן
גרסה מקורית
ודשרך אגב יצאו ב-2000 גרסאות ווקאליות עם ווקאל מדהים ודארוד בדבר היחיד הטוב שהוא עשה אי פעם נראה לי נתן לזה גרסה טובה
היתה גם גסה טובה של בלנק וגונס נראה לי אבל כבר לא זוכר...
קיצר תקשיב למקורי ותראה מה הפריע לי
טוב על טעם וריח....
האוונה קטע טוב מאוד
מלודיה מצוינת
באלרינה קטע שאהבתי מאוד אבל לא ריגש אותי כמו נו וואן און ארט
הפסד שלך שלא התרגשת מהקטע הזה כמוני...אבל אתה מפצה על זה בקטעים שריגשו אותך ואותי לא
קשה לנו לפעמים לקלוט איך קטעים שהיינו מדרגים בטופ 10 שלנו לא מקבלים הערכה מאחרים...אבל זה המצב
לכל אחד יש תדעות שלו
אניי מאמין שהמקום הראשון שלי ב-2004 הוא יותר קונצנזוס
ridgewalkers feat el - find (andy moor remix) |
ולמה אתה חושב שמעתי אותה?
את הגירסא של דרוד אמנם לא שמעתי אבל של פול טובה מאד
כל מקרה לא יודע למה אתה לא שם לב להבדל
אבל שמעתי את האורגינל ואת ה
re-edit
של אן מושן
ואתה רציני לא שם לב להבדל?
פרי לקח את הטראק ופשוט בנה אותו בול בסגנון שלו
וכמה דוגמאות לשינויים שפרי עשה
קשה לתאר את זה במילים אבל נכון יש את הקטע הזה לפני המלודיה:
"טנה...טנה..טנה...טנהנה"
(אם תרוצה נשב על זה לא פה ואני יגיד לך בדיוק באיזה דקות זה)
קיצור הגירסא האורגינל וגם של פול הזרימו את זה יחד עם הטראק ואפילו יותר שולי מהמלודיה עצמה.....
אבל פרי פשוט נתן לזה תשומת לב בנפרד כזה אני בטוח שתוכל להבין על מה אני מדבר ואם לא אז שנדבר בדקות בטוח שתבין כי לא קשה לשים לב לזה...
מה שבכל מקרה בולט ואל תגיד שלא שמת לב זה שהסגנון של אן מושן ושל פרי שונים
אז נגיד ולא שמת לב לשום שינוי של פרי, עצם זה שהקצב שהוא עשה שונה ושונה בהרבה משל אן מושן כבר הופך את הטראק לשונה ומיוחד בפני עצמו
כל מקרה שים לב שהגירסא של פרי זה הגירסא שנוגנה הכי הרבה
לא הגיוני שכל מי שבחר לנגן דווקא אותה עשה טעות ולא שם לב שהיא לא חידשה כלום...
בקשר ל
find
אני איתך
[EDIT]
שמעתי עכשיו תרמיקס של דרוד
וואלה הווקאל בנזונה כן ודרוד שילב אותו יפה
אבל חוץ מזה לא התלהבתי משהו טילים
המבנה דומה לסנדסטורם
והמלודיה לא קשורה למקורית וחבל..... |
|
|
|
|