return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
ב-י-ז-י-ו-ן (pg. 5)
View this Thread in Original format
YuVaL
Oceanlab - Satellite (Original Mix)

היה צריך לקחת...
Sniper
quote:
Originally posted by YuVaL
Oceanlab - Satellite (Original Mix)

היה צריך לקחת...


נכון, אבל בגירסא של מרקוס:]
yaman
2005 תיהיה שנה טובה מאוד

ארמין אמור לשחרר אלבוס כפול בסביבות מרץ
Segev
quote:
Originally posted by Shahar
טוב יובל יגאל זה אולי יכול לתת פרופורציות לטרד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=233083


שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!
UltraWave
Filterheadz - Yimanya (Original Mix)
Perry O'Neil - Wave Force (Original Mix)
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix)


לדעתי אלו היחידים שבכלל מגיע להם להיות מועמדים.....גם אותם לא הייתי לוקח לטראק השנה חחחח בכלל אני לא חושב שאפשר לבחור טראק השנה אף אחד לא שמע אפילו חצי ובאסוט לא ניגנו שליש מהקטעים הטובים שהיו בטראנס ובטח לא בפרוג ובטח לא בצ'יל ובטח לא בברייק ביט וכו'.....אני זבל אם אני לא מביא קטעים פי 10 על כל הטופ הזה שאפילו לא ניגנו באסוט זה הכל חארטה אני לא מבין אתם בכלל לוקחים קשה תדברים האלה.....

דרך אגב

no one on earth
שווה לתחת.....תאכלס אין כלום בקטע הזה! וכן הוא מאוד סתמי! על טראק כמו סהרה אי אפשר להגיד סתמי כי יש בו משהו מיוחד בטראק הזה אין כלום....

דרך אגב אחד הטראקים שבאמת הייתי מכניס להיות מועמד זה

Vadim Zhukov - Exit

ועוד משהו...

Envio - Time To Say Goodbye

ואם אני יתחיל לדבר פה על פרוג אז בכלל יש קטעים פרוג שמזיינים לכל הקטעים שנונגנו אי פעם באסוט תתחת.....קיצר הכל פה חארטה אחת גדולה דרך אגב אבי אמרת עם מספרים לא מתווכחים.....המספרים האלה שווים לתחת הכל חארטה מסחרי הטראק הזה לא שווה שקל אם הוא היה של איזה יוצר מעיראק אף אחד לא היה מסתכל עליו אז תעשה לי טובה.....
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!


אם כבר אתה מתווכח עם עובדות....
בפורום פה רוב האנשים זה אנשים שיודעים לשפוט טראק
לא אנשים כמו בפורום של 99 שבגלל שפלינר התחיל לנגן איזה טראק החליטו שהוא מקום ראשון
ככה שלדעתי מה שהצביעו בסקר פה זה מה שצריך לקחת
ולך תדע אולי ארמין באמת תיכנן את זה ככה
לך תדע מה הוא קיבל בתמורה או למה זה השתלם לו
ו..זה שסייטלייט שוחרר בשנה שעברה באינטרנט לא אומר שהוא שוחרר במציאות...
קיצור מזה חשוב...היה אפשרות לבחור בו וזה מה שמשנה
Star
quote:
Originally posted by Segev
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!

אוייייי זה כבר מתחיל להרגיז
שגב מה הקשר הכול מתוכנן מראש מה הקשר אני לא מבין אתם כבר מתחילים להשמע ילדותיים שלקחו להם את הכתר
שום דבר לא מתוכנן מראש הכול נבחר על ידי הקהל העולמי
סך כול ההצבעות:3588
quote:
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix) [Anjunabeats]592


quote:
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix) [Liquid Asset] 568


quote:
Tiesto - Adagio For Strings [Black Hole] 362


quote:
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix) [Baroque] 279


וזה הולך ויורד אחוז ההצבעה
כמו שאתה רואה 592 אנשים מהעולם שהצביעו חושבים שהמקום הראשון אכן שווה את זה והאמת שאין הבדל גדול בין המקום הראשון למקום השני
אבל להגיד שזה מבוים מראש לתוכנית של ארמין אחי זאת יציאה ילדודית
Segev
אתה לא מבין אותי אחי אני לא אומר שזה מבויים אבל אני לא פוסל את האפשרות הזאת חוץ מזה שלפי דעתי
nooe
כן צריך ומגיע לו המקום הראשון
Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


תגיד לי אתה מטומטם?
או שאתה מנסה לביים שאתה מטומטם?

נדפקתם לגמרי אהה???
רק שתדעו שהשבוע יש סט מיוחד של 2004 שארמין מוותר על תוכנית רגילה ועושה אותו כי הוא התרכזב מקטעים רבם וטובים ב-2004 שלא הצליחו להבחר למצעד

אתם חבורה של אנשים קטנים ופרנואידים אם אתם מאמינים שמישהו כמו ארמין צריך לזייף מצעד בשביל חבורה של בני 18 שיושבים כל היום מול המחשב ומחכים לקטע הטוב הבא שירד אליהם בחינם אין כסף למחשב

איזה אינטרס יש לארמין שקטע מסוים שלא חתום אצלו ולא נוצר על ידו יהיה מקום ראשון?!?! וגם אם כן הרעיון הזה של זיוף המצעד הוא כל כך מטומטם שאין לי איפלו מושג איך להגיב אליו

ולאדון איתי שטיינברג
הכל טוב ויפה
להתנשא ולקטול את תוכנית הטראנס המואזנת ביותר כיום בעולם ביוצר צעיר בדרך לאנשהו זה בדיוק לא הכיוון הנכון
אני יגיד משהו שאמרתי לא מעט לפני
ותשאל את אבי אם אני אוהב מוזיקה אמיתי או לא
ואתה מוזמן גם לשאול אותו אם יש לי מעט הבנה במוזיקה או לא
קטע השנה כפי שנבחר בתוכנית של ארמין
ריגש רבים כולל אותי ועד היום אני שומע אותו וזה עושה לי טוב
מהקטעים שגרמו לי כמעט לדמעות בעיניים כששמעתי אותו
ובכלל...אני כאחד העם שעדיין לא יצר שום דבר לא מרשה לעצמי לקטול יצירות של אמנים כל כך מוכשרים כמו גבריאל ודרזדן..גם כי אני אוהב כמעט כל דבר שלהם וגם כי כאשר יהיה משהו שאני לא יאהב אני עדיין יעריך אותם על כל משהם עשו עד אז...
מילא היה מדובר בקטע ירוד שמופק בצורה זוועתית אם סינטים מוכרים גנובים ונטייה ברורה למסחריות
אבל אף אחד מהדברים האלה לא קורה פה...
אז לקחת תדיעה שלך ולהפוך אותה למשהו אבסולוטי שבשמו אתה קוטל את הקטע ואת התוכנית של ארמין זה אולי אפילו מעבר למתנשא...

מעניין אותי מה תחשוב על התוכנית שלו אם וכאשר הוא ינגן קטע שלך...ואני לא חס וחלילה מטיל ספק ביושר שלך

חוץ מזה שיש אנשים שאוהבים גם פרוג
וגם אפליפטנג
וגם טק טראנס
וזה הדברים שארמין מנגן בעיקר
ומבין כל הדי גיים שדוגלים בעיקר בסגנונות האלה לטעמי ארמין הוא מספר אחת
(לא הדי גיי מספר אחת בכללי אלא הדי גיי מספר אחת שמשלב את הסגנונות הספציפיים האלה)

בוא לא נשכח שמהדי גיי מספר אחת באמת לדעתי כיום - מרקוס שולץ
ארמין מנגן את הקטעים הטובים ביותר שמרקוס מנגן
רק באיחור של בין חודש לאפילו שלושה חודשים לפעמים...
אבל עדיין...לפני שהקטעים האלה בדרך כלל יוצאים על ויניל בכלל

Star
quote:
Originally posted by Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


רגע מה אתה רציני שאתה רושם את זה ?
id&t

? נראה לך רדיו פירטי
כי לפי מה שאתה רושם זה נראה ככה
תראה שחר לפעמים נדמה שאתה רושם סתם שטויות העיקר לרשום
אתה באמת מאמין שארמין יסדר איזהשהו מצעד של 2004
הרי אין פה פרסים או משהו כזה או איזה תואר נחשק או משהו כזה
זה בסך הכול תוכנית של ארמין ואן ביורן וזה שזה פופולרי כל כך מה לעשות זה לא רדיו ראמאלה והתוכנית של ארמין היא די מבוקשת
שום דבר פה לא מבוים הכול לפי הבחירה של המאזינים !!!

באמת אתם מזכירים לי מערכת בחירות של המדינה שלנו שמישהו מפסיד אז הוא אומר שזה היה מבויים מראש חח
חאלס מה לעשות אי אפשר לרצות את רצון כולם אולי אתה לא מסכים עם חלק מהמצעד או עם כולו , אני לעומת זאת לא מסכים עם המקום ה19 ועוד שני מקומות אבל זאת דעתי
אבל המון אנשים מכול העולם חושבים אחרת
אבל לא נדמה לי שמישהו בכלל חושב שארמין ישב חילק אחוזים חילק בוחרים חישב הכפיל כפול 2 ועשה שיעור בחשבון
זה לא רדיו פירטי אחי
Star
אוייי כמה שאני אוהב לראות את ההודעות של אילן
חחח רשמנו ביחד יא דביל
אגב עם אמרת מרקוס וארמין השבוע ארמין יתארח אצל מרקוס לשעתיםם סולו
אגב תחבר לאי סי יש דיבור איתך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement