|
Grattis Stefan
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Fyller vuxen idag, typ :D
hehe, fett grattis :D |
|
|
| reveal |
| Sa grattis pa ICQ, men kan saga grattis har ocksa :) Gratulerar pa fodelsedagen Steve! Ha det fett :D |
|
|
| jeremy1984 |
| Grattis mannen :) |
|
|
| FredAcler |
| Grattis grattis :gsmile: |
|
|
| Cloudburst |
Stefan? Fan visste jag inte... Var tvungen att kolla birthday-listan för att kolla vem ni snacka om.. :p
Grattis på födelsedagen! (i efterskott) :) |
|
|
| dj_hysterix |
| grattis stefan :D |
|
|
| DjAviander |
Gratz! Orkar inte leta fram nått häftigt kort åt dig så :)
Ha det bra iaf :) |
|
|
| Dioxys |
| gratulerar mannen! :) hoppas du hade det fetare än fetast igår! :) |
|
|
|
|