return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Grattis Stefan (pg. 4)
View this Thread in Original format
Cloudburst
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tack mina go å glaá vänner :D Kram på er alla =)

Hade familjen över tidigare... på bilden är det jag och min syster... som fyller på alla hjärtans dag...
Ska de va så ska de va...

Tog bilden tidigare idag...

Gott slut och gott nytt år...

18:00 ska jag börja festa inne i Sthlm med runt 20 vänner i polarns nya lya...
Kanske att jag dyker upp på MB-festen senare efter 12-slaget...

// Steve


Är hon ett sladdbarn månne? :p
jofawe
Grattis Stefan, och god fortsättning! =)
dbl
grattis stävä
zoric
Grattis Steve!
fede
Grattis! :)
SteveTranz4ever
Recycling... fan va 2000-tal! :D

Tack tack!

Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu!
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu!


Grattis grattis Stävä! Då kommer du snart in på uteställena? ;) Ha det fint!
Cloudburst
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu!


Optimist som vanligt. :p Grattis.
Laszlo
grattis din gamle bock! :)
anuga
Grattis Steve :) O Gott Nytt År till er alla!

jofawe
Grattis unge karl!
Akia
quote:
Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu!



Ah, då är vi lika gamla :D !

Stort GRATTIS och Gott Nytt År också! :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement