|
Grattis Stefan (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tack mina go å glaá vänner :D Kram på er alla =)
Hade familjen över tidigare... på bilden är det jag och min syster... som fyller på alla hjärtans dag...
Ska de va så ska de va...

Tog bilden tidigare idag...
Gott slut och gott nytt år...
18:00 ska jag börja festa inne i Sthlm med runt 20 vänner i polarns nya lya...
Kanske att jag dyker upp på MB-festen senare efter 12-slaget...
// Steve |
Är hon ett sladdbarn månne? :p |
|
|
| jofawe |
| Grattis Stefan, och god fortsättning! =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Recycling... fan va 2000-tal! :D
Tack tack!
Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu! |
Grattis grattis Stävä! Då kommer du snart in på uteställena? ;) Ha det fint! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu! |
Optimist som vanligt. :p Grattis. |
|
|
| Laszlo |
| grattis din gamle bock! :) |
|
|
| anuga |
| Grattis Steve :) O Gott Nytt År till er alla! |
|
|
| jofawe |
| Grattis unge karl! |
|
|
| Akia |
| quote: | | Fyller 22 idag... eller nåt... eller hur de va nu! |
Ah, då är vi lika gamla :D !
Stort GRATTIS och Gott Nytt År också! :gsmile: |
|
|
|
|