return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Grattis Stefan (pg. 2)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
grattis... igen;)
ScuL

:D :D

grattis på dig :tongue3
JayBee
yay! grattis farfar ;)

hoppas du inte blev lika full som mig. ringde 112 och bad dem koppla mig till min plutonschef på vaxholm :)

jofawe
Grattis .. i efterskott!
SWE_TRANCE
Grattis i efterskott!
Hur känns det att vara 30 bast nudå? :D
Connector
Oj vad GAMMAL du är! :p
Cloudburst
quote:
Originally posted by Connector
Oj vad GAMMAL du är! :p


men tänk på fördelarna som färdtjänst och slippa gå på toa när man har blöja på sig! :gsmile:
Nyx
GRATTIS!

Dj_Irish
Va Falls?!!

GRATULERAR STEVE!! :D
SteveTranz4ever
Tack för alla gratulationer !!!!

Jag hade en riktigt trevlig födelsedag & nyårsfirande för den delen.

På dagen kom i vanlig ordning familj & släkt och sen på kvällen hade jag fest med mina vänner, bjöd 20 pers på middag och dricka. Senare kom det fler människor och till slut var vi runt 30 pers. Sen höll vi på till 4 på natten...

Bilder kan ni glo på här.

cviper
Grattis!
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tack för alla gratulationer !!!!

Jag hade en riktigt trevlig födelsedag & nyårsfirande för den delen.

På dagen kom i vanlig ordning familj & släkt och sen på kvällen hade jag fest med mina vänner, bjöd 20 pers på middag och dricka. Senare kom det fler människor och till slut var vi runt 30 pers. Sen höll vi på till 4 på natten...

Bilder kan ni glo på här.


hehe.. ni såg ju ut att ha ganska så kul iallafall :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement