|
Grattis Stefan (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| grattis... igen;) |
|
|
| ScuL |

:D :D
grattis på dig :tongue3 |
|
|
| JayBee |
yay! grattis farfar ;)
hoppas du inte blev lika full som mig. ringde 112 och bad dem koppla mig till min plutonschef på vaxholm :)
|
|
|
| jofawe |
| Grattis .. i efterskott! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Grattis i efterskott!
Hur känns det att vara 30 bast nudå? :D |
|
|
| Connector |
| Oj vad GAMMAL du är! :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Connector
Oj vad GAMMAL du är! :p |
men tänk på fördelarna som färdtjänst och slippa gå på toa när man har blöja på sig! :gsmile: |
|
|
| Nyx |
GRATTIS!
 |
|
|
| Dj_Irish |
Va Falls?!!
GRATULERAR STEVE!! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tack för alla gratulationer !!!!
Jag hade en riktigt trevlig födelsedag & nyårsfirande för den delen.
På dagen kom i vanlig ordning familj & släkt och sen på kvällen hade jag fest med mina vänner, bjöd 20 pers på middag och dricka. Senare kom det fler människor och till slut var vi runt 30 pers. Sen höll vi på till 4 på natten...
Bilder kan ni glo på här. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tack för alla gratulationer !!!!
Jag hade en riktigt trevlig födelsedag & nyårsfirande för den delen.
På dagen kom i vanlig ordning familj & släkt och sen på kvällen hade jag fest med mina vänner, bjöd 20 pers på middag och dricka. Senare kom det fler människor och till slut var vi runt 30 pers. Sen höll vi på till 4 på natten...
Bilder kan ni glo på här. |
hehe.. ni såg ju ut att ha ganska så kul iallafall :) |
|
|
|
|