|
era rum/studios/lägenheter
|
View this Thread in Original format
| Kamelen |
Hallo hallo.. jag har lite funderingar osv.. ska göra en del ändringar.. så jag behöver tips/råd.. posta bilder på era rum.. studios eller hela lägenheten om ni vill.. just nu ser mitt ut såhär..
http://www.kamelen.org/kamelen.jpg |
|
|
| CJ InterCity |
| najs läslampa:D |
|
|
| jeremy1984 |
Hmmm.. Hur många kvadrat har du? Nåt speciellt du vill "uppnå"? osv.. :)
Själv skulle jag vilja möblera om så att jag slipper stå o stirra in i väggen när jag mixar..:rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| kul att se någon annan som också är Jysk-fan, jofawe!!!:D :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
kul att se någon annan som också är Jysk-fan, jofawe!!!:D :D |
Ville bara säga till mitt försvar att jag inte köpt något på jysk! :P |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Själv skulle jag vilja möblera om så att jag slipper stå o stirra in i väggen när jag mixar..:rolleyes: |
Haha, håller med där.. man börjar tröttna på väggen nu. |
|
|
| gurra |
Lite tomt på väggarna. Häng upp lite konst eller affischer av nåt slag, behövs lite mer personlighet. :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by gurra
Lite tomt på väggarna. Häng upp lite konst eller affischer av nåt slag, behövs lite mer personlighet. :) |
Mjo jag vet.. har funderat på att slänga ut min strykfula bokhylla å skaffa nått vettigare.
Sen ha några vägghängda skåp (typ köksskåp) så man kan ha lite skit i dem.. |
|
|
| X-scream |
| quote: | Originally posted by Chrill
Haha, håller med där.. man börjar tröttna på väggen nu. |
hehe, det där känner man igen. Hängde upp en spegel framför min ena TT blev genast mycket bättre :D
Jobbar nu bara på o få fram en till lagom stor spegel..:wtf: |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by X-scream
hehe, det där känner man igen. Hängde upp en spegel framför min ena TT blev genast mycket bättre :D
Jobbar nu bara på o få fram en till lagom stor spegel..:wtf: |
Haha, mjaa..vissa människor tycker ju om att titta på sig själva :p
Att ha bordet med spelarna någon annanstans i rummet (alltså inte utmed en vägg) skulle ju göra att man förlorar så mkt plats.. Vilket inte är så kul i en etta :( |
|
|
|
|