return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
era rum/studios/lägenheter
View this Thread in Original format
Kamelen
Hallo hallo.. jag har lite funderingar osv.. ska göra en del ändringar.. så jag behöver tips/råd.. posta bilder på era rum.. studios eller hela lägenheten om ni vill.. just nu ser mitt ut såhär..

http://www.kamelen.org/kamelen.jpg
CJ InterCity
najs läslampa:D
jeremy1984
Hmmm.. Hur många kvadrat har du? Nåt speciellt du vill "uppnå"? osv.. :)

Själv skulle jag vilja möblera om så att jag slipper stå o stirra in i väggen när jag mixar..:rolleyes:
jofawe
jag har en etta och vill själv möblera om.
Kan vara nice att få lite tips =)

http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6839s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6840s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6841s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6842s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6843s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6844s.jpg
CJ InterCity
kul att se någon annan som också är Jysk-fan, jofawe!!!:D :D
jofawe
quote:
Originally posted by CJ InterCity
kul att se någon annan som också är Jysk-fan, jofawe!!!:D :D


Ville bara säga till mitt försvar att jag inte köpt något på jysk! :P
Chrill
quote:
Originally posted by jeremy1984
Själv skulle jag vilja möblera om så att jag slipper stå o stirra in i väggen när jag mixar..:rolleyes:

Haha, håller med där.. man börjar tröttna på väggen nu.
gurra
quote:
Originally posted by jofawe
jag har en etta och vill själv möblera om.
Kan vara nice att få lite tips =)

http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6839s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6840s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6841s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6842s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6843s.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6844s.jpg


Lite tomt på väggarna. Häng upp lite konst eller affischer av nåt slag, behövs lite mer personlighet. :)
jofawe
quote:
Originally posted by gurra
Lite tomt på väggarna. Häng upp lite konst eller affischer av nåt slag, behövs lite mer personlighet. :)



Mjo jag vet.. har funderat på att slänga ut min strykfula bokhylla å skaffa nått vettigare.
Sen ha några vägghängda skåp (typ köksskåp) så man kan ha lite skit i dem..
X-scream
quote:
Originally posted by Chrill
Haha, håller med där.. man börjar tröttna på väggen nu.


hehe, det där känner man igen. Hängde upp en spegel framför min ena TT blev genast mycket bättre :D
Jobbar nu bara på o få fram en till lagom stor spegel..:wtf:

CJ InterCity
quote:
Originally posted by jofawe
Ville bara säga till mitt försvar att jag inte köpt något på jysk! :P

varifrån har du denna då? http://hem.bredband.net/b149872/rummet/IMG_6842s.jpg dn är ju 100% jysk produkt!:)
jeremy1984
quote:
Originally posted by X-scream
hehe, det där känner man igen. Hängde upp en spegel framför min ena TT blev genast mycket bättre :D
Jobbar nu bara på o få fram en till lagom stor spegel..:wtf:

Haha, mjaa..vissa människor tycker ju om att titta på sig själva :p

Att ha bordet med spelarna någon annanstans i rummet (alltså inte utmed en vägg) skulle ju göra att man förlorar så mkt plats.. Vilket inte är så kul i en etta :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement