|
någon som vill ha gmail ?
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
tjena
jag har ett antal gmail inbjudningar kvar
så om någon vill ha ge mej er email adress så fixar jag till er... :)
--
för er som inte vet vad gmail är:
googles email tjänst där man får 1gb utrymme
/Fernando |
|
|
| ScuL |
| man jag har sett massor av gmail topics på de olika forums jag besöker men aldrig svarat på ett men om du har de ändå så får du skicka en till [email protected] :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag förstår inte riktigt syftet med att ha så satans stor kapacitet på sin mail... Personligen tar jag hem all min mail med outlook så min inbox i ständigt rensad men ändå... 1gb är ju jävligt mycket för mail... är väl kanske bra om man vill kunna ta emot massor med ap stora mail som man bara vill spara...
Eller hur ligger de till ? |
|
|
| ScuL |
| Jag tänker det bara använda det för att ta hem ganska stora filer när jag besöker någon. Kan vara bra för att spara mkt skit :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
Jag tänker det bara använda det för att ta hem ganska stora filer när jag besöker någon. Kan vara bra för att spara mkt skit :) |
Finns ju ändå en begränsning på hur stor fil det går att maila, och den begränsningen ligger väl i servern för sändarens emailadress? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Finns ju ändå en begränsning på hur stor fil det går att maila, och den begränsningen ligger väl i servern för sändarens emailadress? |
mm
split RAR |
|
|
| Hauken |
Tanken med 1gig är att du aldrig ska behöva deleta något e-mail.
Jag har haft min hotmail i sisådär 8-10 år och den är ständigt full, jobbigt att ta bort meddelanden ;).
Sen är gmail väldit trevlig i övrigt.. bra spam filter, funktioner mm :)
Steve btw, byt till Thunderbird :) |
|
|
| Cloudburst |
| om nån vill ha så har jag 6 st nya... |
|
|
| jeremy1984 |
| ...och jag har 4st till, till dom som vill ha :) |
|
|
|
|