return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
någon som vill ha gmail ?
View this Thread in Original format
ShyTrance
tjena

jag har ett antal gmail inbjudningar kvar
så om någon vill ha ge mej er email adress så fixar jag till er... :)

--
för er som inte vet vad gmail är:

googles email tjänst där man får 1gb utrymme


/Fernando
ScuL
man jag har sett massor av gmail topics på de olika forums jag besöker men aldrig svarat på ett men om du har de ändå så får du skicka en till [email protected] :D
SteveTranz4ever
Jag förstår inte riktigt syftet med att ha så satans stor kapacitet på sin mail... Personligen tar jag hem all min mail med outlook så min inbox i ständigt rensad men ändå... 1gb är ju jävligt mycket för mail... är väl kanske bra om man vill kunna ta emot massor med ap stora mail som man bara vill spara...

Eller hur ligger de till ?
ScuL
Jag tänker det bara använda det för att ta hem ganska stora filer när jag besöker någon. Kan vara bra för att spara mkt skit :)
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
Jag tänker det bara använda det för att ta hem ganska stora filer när jag besöker någon. Kan vara bra för att spara mkt skit :)



Finns ju ändå en begränsning på hur stor fil det går att maila, och den begränsningen ligger väl i servern för sändarens emailadress?
jofawe
varför har gmail?

http://www.xasamail.com/
Xasa mail har ju 2gb
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
Finns ju ändå en begränsning på hur stor fil det går att maila, och den begränsningen ligger väl i servern för sändarens emailadress?


mm
split RAR
Hauken
Tanken med 1gig är att du aldrig ska behöva deleta något e-mail.

Jag har haft min hotmail i sisådär 8-10 år och den är ständigt full, jobbigt att ta bort meddelanden ;).

Sen är gmail väldit trevlig i övrigt.. bra spam filter, funktioner mm :)

Steve btw, byt till Thunderbird :)
Cloudburst
om nån vill ha så har jag 6 st nya...
jeremy1984
...och jag har 4st till, till dom som vill ha :)

Connector
Jag tar gärna en =)
[email protected]
Cloudburst
quote:
Originally posted by Connector
Jag tar gärna en =)
[email protected]


skicka en...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement