return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
ARISE The Gathering @ Doornroosje Nijmegen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Marc.....S
We zijn iig druk met Doornroosje aan het onderhandelen om Arise na de zomer minimaal 1x per maand te laten terug komen. De vrijdag avond wordt dan helemaal onze avond. En natuurlijk zijn we ook nog bezig om wat grotere feesten te organiseren. We willen dan ook steeds alle talenten een kans geven om te draaien op een van deze avonden. Als er nog meer mensen zijn die een keer willen draaien op Arise dan hoor ik dat graag. We willen je die kans bieden, ik vindt dat het een super gave hobby is net zoals vele van jullie. Dus iedereen die zijn hart in deze muziek verloren heeft mag ooit zijn kunsten komen vertonen op een van onze feesten.
dj_spare
quote:
Originally posted by New Wave
GEfeliciteerd met je verjaardag trouwens. Niemand die je het effe wenst he. Dan zal ik het maar weer doen :p

quote:
Originally posted by ChooChoo
hmm ja daar heb je wel gelijk in:p Gefeliciteerd Remy!:D

hahaha zoals Phor al zei :o ben pas de 28e jarig :toothless
ChooChoo
quote:
Originally posted by dj_spare
hahaha zoals Phor al zei :o ben pas de 28e jarig :toothless

Zoiets dacht ik in de 1e instantie ook al, maar ik dacht ach ja boeiend:p Enne dan heb ik je toch alvast gefeliciteerd?:toothless
dj_spare
ik hoorde btw ook iets over een Arise op 5 maart ofzo... gaat dat nog door??
MaGiK54
Leuk om te zien dat er nog een Arise komt, top.....veel sterkte ermee :)
Marc.....S
quote:
Originally posted by dj_spare
ik hoorde btw ook iets over een Arise op 5 maart ofzo... gaat dat nog door??

5 maart zit idd in de planning. Maar dat gaat in samenwerking met Megahertz en Multigroove. Maar er is nog niks zeker. Het komt er aan maar wanneer weten we niet precies. 5 maart zou onze voorkeur naar uit gaan iig. Maar ik hou je wel op de hoogte...
Esrem
Ik wil hier eigenlijk wel naartoe, ff kijken hoe ik t doe met vervoer enzo.
Ben nog nooit in doornroosje geweest. Met oud en nieuw wel voor de deur gestaan, maar toen was t vol. Moet zeggen dat het er van de buitenkant n beetje uitziet als n alternatieve tent, maar geen idee hoe t binnen is dus we zullen zien...
Phortje
Hmm.. dubio... ik wil ook wel graag naar Awakenings en da's wat dichter bij. Maar ik denk dat ik dit gezelliger vind :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Marc.....S
We zijn iig druk met Doornroosje aan het onderhandelen om Arise na de zomer minimaal 1x per maand te laten terug komen. De vrijdag avond wordt dan helemaal onze avond. En natuurlijk zijn we ook nog bezig om wat grotere feesten te organiseren. We willen dan ook steeds alle talenten een kans geven om te draaien op een van deze avonden. Als er nog meer mensen zijn die een keer willen draaien op Arise dan hoor ik dat graag. We willen je die kans bieden, ik vindt dat het een super gave hobby is net zoals vele van jullie. Dus iedereen die zijn hart in deze muziek verloren heeft mag ooit zijn kunsten komen vertonen op een van onze feesten.

Mag ik ook draaien? :D :D :D :D :D
Dan zet ik wel een leuk cdtje op en ga ik zelf heel hard ;)
MeCo
Zekers weer van de partij. Roosje is een super lokatie. Het is een zware techno tent, maar ben blij dat er nu trance bij komt. En vrijdag komt me helemaal beter uit want ik voetbal op zondag.

Marc.....S
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mag ik ook draaien? :D :D :D :D :D
Dan zet ik wel een leuk cdtje op en ga ik zelf heel hard ;)

Ja dat mag!! Maar dan zetten wij wel een cdtje op, dan mag je wat mij betreft keihard ROND draaien..:D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Marc.....S
Ja dat mag!! Maar dan zetten wij wel een cdtje op, dan mag je wat mij betreft keihard ROND draaien..:D :D

Dat kan ik heel goed, vraag maar aan Djeebie.
Vooral op de trap van het Paard :eyes: :crazy: :tongue3 :D

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement