return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
ARISE The Gathering @ Doornroosje Nijmegen (pg. 7)
View this Thread in Original format
Freek
:cool:
Decibel Device
Ik lees die eerste posts door, wat een zeikerds zitten hier op TA zeg... :D

Maarja, ik ben ook van de partij. :) Zal proberen om zo vroeg mogenlijk te komen, wil de TA'ers wel in actie zien natuurlijk. ;)
moogwai
Ik moet eerst nog ff een auto zien te fixen. Heb geen zin om 3 uur op het station te staan.
eieregooie
Op zich heb ik nu ook wel zin... alleen kan de reis niet betalen :(

Tenzij er mensen mee rijden? :D
HiGH_NrG
Hee pikkies! Succes met draaien vanavond!

En als het de volgende keer dichterbij of wat langer duurt ben ik erbij! :)
Marc.....S
Ik wil alle dj's bedanken die zich hebben ingezet voor de deze avond. De mensen die er waren hebben zich wel aardig vermaakt volgens mij. Alleen jammer dat de opkomst weer wat de lage kant was. Maar we blijven keihard knokken. Overige TA'ers, bedankt voor jullie komst en hopelijk weer tot de volgende keer. :gsmile:
djdavid
was weer gezellig feessie! idd weer lage opkomst:whip: maar errug goed vermaakt. soundsystem was in de grote en kleine zaal iig lkr, dus t draaien zelf ging ook toppie:D
was zelf helaas pas half twaalf binnen, dus Onno helaas niet meer horen draaien :( Tijs gelukkig nog wel en die draaide weer een stel heerlijke trax! na mijn eigen set Rene van A nog ff horen draaien, maar die stond op een gegeven moment voor 10 man te spinnen :S moest ie eerder stoppen van die gasten van doornroosje. uiteindelijk is de zaal toch open gebleven en stond blighty op het eind echt voor spek en bonen achter de decks!
in de grote zaal niet echt wezen luisteren, wel vaak ff door heen gelopen richting back-stage waar het (gratis) bier voor de djs te vinden was:D
laten we iig hopen op wat meer publiek en TA-support de volgende keer!

voor de liefhebbers hier mijn playlist:

David Leese @ Arise, the gathering

Bart van Wissen - Bring back the fun [Private Reality]
Little Green Men - Morena [Forensic]
Junktion - Good memories [CDR] -> vers van de pers ;)
Michael Burns pres Blue Haze - Into nothing (Bill Hamel remix) [Saw]
Ridgewalkers - Find (Andy Moor remix) [Baroque]
Tilt - Twelve (Dousk mix) [Lost Language] -> my #1 atm:eyespop:
Marris - Knowledge & happiness (Bart van Wissen remix) [Nascent]
Madoka - Afterburner (Max Graham remix) [Private Reality]
Steve May - Blend forty-3 (original) [Baroque]
Remy & Roland Klinkenberg - Fearless [Electronic Elements]
Quivver & Sutton - Coldrush (mix 2) [CDR]
Mile 1 - Itsu (Ozgur Can remix) [Pure Music]
Partyhardy!
Was erg gezellig, draaien ging lekker. Tijs zette wederom een super set neer en stuk wat ik van David gehoord heb was ook top! Marc stond weer lekker te raggen :D en samengevat dus goed feest! :cool:
Decibel Device
Leuk feestje ja :cool:

Gaat het nou elke maand komen?
djdavid
quote:
Originally posted by Decibel Device

als t een beetje aanslaat is dat wel de bedoeling geloof ik...

Marc.....S
quote:
Originally posted by Decibel Device
Leuk feestje ja :cool:

Dat is idd de bedoeling. Alleen moeten we even gaan bekijken hoe we het met de zaal indeling gaan doen. Zaal 3 komen iig geen dj's meer te staan dit ivm het feit dat het geluid niet harder mag. En voor zaal 2 moeten we nog eens goed gaan over nadenken. Want het is voor geen ene dj leuk om voor 1, 6, 20 of 30 man te draaien. Maar al met al het was verder wel een geslaagde avond.
M_Peror
Uitstekend feestje, ondanks de idd weer wat lage opkomst helaas. Nog net de laatste paar platen van Partyhardy gehoord (nice!) en een ontzettend lekkere set van Tijs, wow! Tijs, ik wil 'm op mp3! :D (of op z'n minst de tracklist :p ) De stukken die ik van de set van David heb gehoord waren ook zwaar ok maar vanwege de stilte in die zaal ook regelmatig naar de andere zaal geweest, waar Marc S lekker bezig was.

Van mij mogen deze avonden idd vaker komen en hopelijk weten jullie dan een beetje crowd op te bouwen. Goed initiatief.

Aparte locatie trouwens, dat Doornroosje. Heeft wel wat. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement