return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
ARISE The Gathering @ Doornroosje Nijmegen (pg. 5)
View this Thread in Original format
subtrance
op de website van doornroosje staat dat signum komt. klopt dat of zijn ze gecancelled?
Partyhardy!
Gecancelled...
Marc.....S
quote:
Originally posted by subtrance
op de website van doornroosje staat dat signum komt. klopt dat of zijn ze gecancelled?

idd ze zijn gecancelled. Daarvoor is dj M.A.B. voor inplaats gekomen. Die draait veel in de Lexion en staat ook regelmatig op Crazyland. We hebben nu wat meer verschillende stijlen. De bedoeling is om in de toekomst minimaal 1 bekende naam neer te zetten, uit het binnen of buitenland. Zo kunnen we de entree prijs aan de lage kant houden. Maar ik kan jullie verklappen dat er een paar grote namen aankomen iig:o
DjRV
quote:
Originally posted by Marc.....S
idd ze zijn gecancelled. Daarvoor is dj M.A.B. voor inplaats gekomen. Die draait veel in de Lexion en staat ook regelmatig op Crazyland. We hebben nu wat meer verschillende stijlen. De bedoeling is om in de toekomst minimaal 1 bekende naam neer te zetten, uit het binnen of buitenland. Zo kunnen we de entree prijs aan de lage kant houden. Maar ik kan jullie verklappen dat er een paar grote namen aankomen iig:o

M.A.B. ... ik zou over deze kwestie heel wat dingen willen zeggen maar ik kan beter verstandelijk me mond houden :rolleyes:
Donna
MAB vink hmmmmmm "anders":clown:

En trance "zo 2000"? Neuhoor,maar altijd en eeuwig progressive lijkt me ook wel s vastroestend werken of nie Harmen?
joesterizor
ziet er uit als een leuk feestje!

hoeveel mensen passen er eigenlijk in Doornroosje?
Marc.....S
quote:
Originally posted by joesterizor
ziet er uit als een leuk feestje!

hoeveel mensen passen er eigenlijk in Doornroosje?

Ongeveer 700 man
sndh
vervoer gaat nog erg lastig worden...fingers crossed...
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec
trance is zo 2000 :o

trance afzeiken is voor low life losers :o

;)
Freek
hallo allemaal mjin naam is freek ,ik ben nieuw hier dus stel me ff voor.
ik draai nu zo,n 4 jaar en heb al diverse feestjes van arise meegemaakt.
ze waren allemaal gezellig , maar ja dat ligt toch aan je zelf niet
dan.
we zijn in ieder geval bezig om er weer een goed feest van te maken ,dus doe ons een lol en kom ff kijken en wie weet krijgen we er op de vrijdag 1 keer in de maand een leuk feest bij .
ik zit vol met ideen ,maar we staan ook open voor nieuwe.
dus heb je een idee of wil je graag een dj naar nijmegen halen
horen we het graag.
de mazol; freek , marc , fred.

Marc.....S
Heeej Frekie, jij ook hier :crazy:
djdavid
quote:
Originally posted by Marc.....S
Heeej Frekie, jij ook hier :crazy:

t wordt steeds gezelliger!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9