return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
In Qontrol 2012: Bussresa (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
Vi måsta ha minst 25 pers från Sverige och helst 25 till från Danmark annars lyckas det inte ... så spread the word :)
Och NooN du kommer iaf inte ha tråkigt under resan, gruppen är trevlig
NooN
Det kan jag tänka mig ;)
Glorie
quote:
Originally posted by RebeL9
omg om inte Pavo kommer är det inte phat bass nog :(


:whip:
va inte så sarkastisk rebel.. det är kul första gången men inte hela tiden. då blire bara jäligt irriterande. så skippa skitsnacket, tack.

möjligt att jag åker på det här, om jag sparar flitigt. :disbelief
ScuL
Vi har beräknat lite mer, priset kommer att vara 1600:- kronor inklusive biljett till festen.

Bussen kommer till Amsterdam ungefär kl. 13.00 så det betyder att man kan shoppa och titta runt lite grann innan festen.
Alla passagär får en karta över staden och instruktioner för att hitta till en badhus där alla kan göra sig fräscha innan festen.
Även instruktioner för att hitta tillbaka till centralstationen där bussen skjutsar alla till RAI-terrängen vid 20.30-tiden.

Vi hoppas att fylla ut bussen så att det kan verkligen bli av!
RebeL9
quote:
Originally posted by Glorie
:whip:
va inte så sarkastisk rebel.. det är kul första gången men inte hela tiden. då blire bara jäligt irriterande. så skippa skitsnacket, tack.

möjligt att jag åker på det här, om jag sparar flitigt. :disbelief


sarkasm? får man inte gilla Pavo här eller? :(
jävla elitister är vad ni är!
ScuL
quote:
Originally posted by RebeL9
sarkasm? får man inte gilla Pavo här eller? :(
jävla elitister är vad ni är!


Det är du som är elitisten pojken.

Detta är urklippt från TC där jag fick samma skiten med rekh idag. Han beter sig lika irriterande som du.
quote:
Jag skriver ALDRIG negativ över andras musikstil för att jag anser att folk borde bestämma själv vad dem tycker är bäst. Men det verkar faktiskt vara så att de flesta som gillar techno o progressive kan inte låta bli att anfalla folk som har olika åsikter.
Till de säger jag, jag skiter FULLSTÄNDIGT i vad ni tycker men låt bli att anfalla vår musik så håller jag käften angående era. Om ni skulle bete er som ni gör här i Holland hade ni fått slåg innan första ordet kom ur käften. Så sluta gnälla. Jag tycker synd om er.


Håll din käft och försvin från tråden, du har inget att göra med det här. Jag har fått nog av din skitsnack och du förstör forumets klimat med dina infantila anmärkningar. Det är otroligt trist faktiskt.
RebeL9
quote:
Originally posted by ScuL
Det är du som är elitisten pojken.

Detta är urklippt från TC där jag fick samma skiten med rekh idag. Han beter sig lika irriterande som du.


Håll din käft och försvin från tråden, du har inget att göra med det här. Jag har fått nog av din skitsnack och du förstör forumets klimat med dina infantila anmärkningar. Det är otroligt trist faktiskt.


kallar du mig elitist? Var har du fått det ifrån?
Dessutom har jag aldrig tagit till personangrepp mot någon här. Tvinga mig inte att göra det.
Hauken
Tips; Du kan bli HELT befriad från "tvång" att ta till personangrepp om du tar och håller käften, slutar provocerar fram tjafs och istället postar någon annan stans.

On topic då; postade detta på GHF tidigare ikväll;

"Alltså.. hmmtz..

Måste ställa mig lite frågande här... det kostar 1600 att åka buss inkl biljett..

Det pris jag får till med flyg inkl biljett blir 1250. Hur kan det vara dyrare att åka buss? :S Hur många rymmer bussen? Kan ni få ner priserna iaf ni kommer över att visst antal signade?

För det lockar mer att spendera mer tid i Amsterdam och mindre tid i bussen...

Visst, transfer sthlm central / skavsta 200:- (t&r om jag inte minns fel.) Sedan till In Qontrol, går väl tåg dit antar jag, går tåg till allt i Holland Razz 15 euro kanske.. ? Pris på det ScuL?

Verkar som ett mer prisvärt alternativ imho... inget illa ment, det är kul att ni ordnar men går det verkligen inte att få bussar billigare? Chartra ett flyg istället? Razz

Dock ska ju detta med ankomstider funka för oss norrlänningar.. Iaf man åker buss, vilken tid går den? Flyget går lite olämpligt när man ska ta tåget ner så långt Hmm.."
SWE_TRANCE
Angående bussresan tycker jag det är kul med såna här initiativ, även om jag inte är så mkt för musikstilen på eventet :)

Angående pajkastningen som pågår tycker jag att RebeL9 som vanligt kommer in och smutsar ner trådar med sina "Phat bass" meningar.
Måste vara riktigt jobbigt att alltid vara så negativ, eller?
RebeL9
förstår inte varför Phat Bass kan vara provocerande. Är det inte det hardstyle står för? PHAT BASS?

Connector
quote:
Originally posted by RebeL9
förstår inte varför Phat Bass kan vara provocerande. Är det inte det hardstyle står för? PHAT BASS?



Wow, du är så häftig! Hur blir jag lika häftig som du? Kan du inte ge mig lite tips? Jag får också börja med att spamma med 'phat bass' i varje tråd som handlar om hardstyle och sen spela dum.
reveal
Jag såg att information om denna bussresa hade hittat sig in på Amnesias gästbok, så det verkar som att "ordet håller på att spridas" :) Fint initiativ!



För övrigt så är det väl läga att dra upp Kennys gamla visdomsord. Har man inget vettigt att tillföra en tråd, så gör man bäst i att inte skriva nåt heller.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement