|
In Qontrol 2012: Bussresa (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Hauken, jag har svarat på dina frågor på GHF.
Tack för era stöd till alla andra. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Connector
Wow, du är så häftig! Hur blir jag lika häftig som du? Kan du inte ge mig lite tips? Jag får också börja med att spamma med 'phat bass' i varje tråd som handlar om hardstyle och sen spela dum. |
:stongue: :stongue: :stongue:
du ska väl me Connector?
att bussen ska åka genom Danmark gör mig bara ännu mer sugen på att ta flyget.. men men, att resrutten ändrades är väl ofrånkomligt å andra sidan.
och btw rebel, jag är ingen jävla elitist som du uttrycker det. |
|
|
| ScuL |
| Resetiden är lika lång för att man slipper väntetiden på färjan. |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Glorie
du ska väl me Connector?
|
Är sugen men nej. Har inte råd. Flyttar hemfrån (wee, har äntligen hittat en lägenhet!!) 1 april.
Har bara halvtid nu så jag måste spara cash tills dess. Men vill du sponsra en resa så följer jag gärna med ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Connector
Är sugen men nej. Har inte råd. Flyttar hemfrån (wee, har äntligen hittat en lägenhet!!) 1 april.
Har bara halvtid nu så jag måste spara cash tills dess. Men vill du sponsra en resa så följer jag gärna med ;) |
OT:
Grattis mannen!
Ska du flytta till hooden i Wernamo eller?
Glöm inte å bjud mig på inflyttningsfesten, jag har ju en upp på dig om du minns :) Sovplats fixar jag själv ;) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
OT:
Grattis mannen!
Ska du flytta till hooden i Wernamo eller?
Glöm inte å bjud mig på inflyttningsfesten, jag har ju en upp på dig om du minns :) Sovplats fixar jag själv ;) |
Nehe du, jag bor på den rika sidan av stan (vette fan om jag har råd med det).
Fin takvåning med en liten utsikt över stan. Det enda som saknas är en balkong =) Vågar inte bo i ghettot =)
Så när en superstar dj kommer till wernamo kan vi ha förfest hos mig =) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Connector
Så när en superstar dj kommer till wernamo kan vi ha förfest hos mig =) |
*hint*
:p |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Laszlo
*hint*
:p |
Haha :p |
|
|
| ScuL |
De SISTA platser går på 1000 SEK !
mejla mig genast om ni vill med! bussen avgår nu på fredag under kvällen!
[email protected]
(jag vet att det är lite orättvisst till de som har betalat hela slanten men för att det finns några jävlar som vägrar betala tvingas hela resan att ställa in annars) |
|
|
| ScuL |
YAY
den går den går den går :D :D
vi har 6 från SWE-TA som ska med nu
Glorie
Connector
mr_fisken
staz (troligtvis)
marey
kvicket
:) |
|
|
|
|