return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
In Qontrol 2012: Bussresa (pg. 3)
View this Thread in Original format
ScuL
Hauken, jag har svarat på dina frågor på GHF.
Tack för era stöd till alla andra.
Glorie
quote:
Originally posted by Connector
Wow, du är så häftig! Hur blir jag lika häftig som du? Kan du inte ge mig lite tips? Jag får också börja med att spamma med 'phat bass' i varje tråd som handlar om hardstyle och sen spela dum.


:stongue: :stongue: :stongue:
du ska väl me Connector?

att bussen ska åka genom Danmark gör mig bara ännu mer sugen på att ta flyget.. men men, att resrutten ändrades är väl ofrånkomligt å andra sidan.

och btw rebel, jag är ingen jävla elitist som du uttrycker det.
ScuL
Resetiden är lika lång för att man slipper väntetiden på färjan.
Connector
quote:
Originally posted by Glorie
du ska väl me Connector?


Är sugen men nej. Har inte råd. Flyttar hemfrån (wee, har äntligen hittat en lägenhet!!) 1 april.
Har bara halvtid nu så jag måste spara cash tills dess. Men vill du sponsra en resa så följer jag gärna med ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Connector
Är sugen men nej. Har inte råd. Flyttar hemfrån (wee, har äntligen hittat en lägenhet!!) 1 april.
Har bara halvtid nu så jag måste spara cash tills dess. Men vill du sponsra en resa så följer jag gärna med ;)


OT:
Grattis mannen!
Ska du flytta till hooden i Wernamo eller?
Glöm inte å bjud mig på inflyttningsfesten, jag har ju en upp på dig om du minns :) Sovplats fixar jag själv ;)
Connector
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
OT:
Grattis mannen!
Ska du flytta till hooden i Wernamo eller?
Glöm inte å bjud mig på inflyttningsfesten, jag har ju en upp på dig om du minns :) Sovplats fixar jag själv ;)


Nehe du, jag bor på den rika sidan av stan (vette fan om jag har råd med det).
Fin takvåning med en liten utsikt över stan. Det enda som saknas är en balkong =) Vågar inte bo i ghettot =)

Så när en superstar dj kommer till wernamo kan vi ha förfest hos mig =)
ScuL
Definitiva bookningen har börjats
http://www.scul.net/signup/index.php
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
Så när en superstar dj kommer till wernamo kan vi ha förfest hos mig =)


*hint*

:p
Connector
quote:
Originally posted by Laszlo
*hint*

:p



Haha :p
ScuL
Det blir av med bussresan, vi har börjat ta emot betalningar nu.

Det finns fortfarande några platser på bussen så interesserade kan fortfarande anmälla sig!!

http://www.scul.net/signup
mer info:
http://www.scul.net/signup/info.html

ScuL
De SISTA platser går på 1000 SEK !

mejla mig genast om ni vill med! bussen avgår nu på fredag under kvällen!

[email protected]



(jag vet att det är lite orättvisst till de som har betalat hela slanten men för att det finns några jävlar som vägrar betala tvingas hela resan att ställa in annars)
ScuL
YAY
den går den går den går :D :D


vi har 6 från SWE-TA som ska med nu

Glorie
Connector
mr_fisken
staz (troligtvis)
marey
kvicket


:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement