|
In Qontrol 2012: Bussresa (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
| SMAAAAAAAAAAAAAAAASK :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| ScuL |
Lite uppvärmning
bilder från 2004











 |
|
|
| ScuL |
Bussen har blivit stoppad i Jönköping av polisen
De har ringt tullen i Helsingborg och de kommar att kolla in bussen för att leta efter knark vid gränsen :whip: :whip:
Iaf de kör vidare nu |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
Bussen har blivit stoppad i Jönköping av polisen
De har ringt tullen i Helsingborg och de kommar att kolla in bussen för att leta efter knark vid gränsen :whip: :whip:
Iaf de kör vidare nu |
wtf!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
Bussen har blivit stoppad i Jönköping av polisen
De har ringt tullen i Helsingborg och de kommar att kolla in bussen för att leta efter knark vid gränsen :whip: :whip:
Iaf de kör vidare nu |
Vad fan är det som händer med trance-Sverige??? :confused: |
|
|
| ScuL |
| Bussen kör vid Köpenhamn nu så de har iaf slippat tullen :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
Bussen har blivit stoppad i Jönköping av polisen
De har ringt tullen i Helsingborg och de kommar att kolla in bussen för att leta efter knark vid gränsen :whip: :whip:
Iaf de kör vidare nu |
Vilka korkade jävla idioter. Frågan är vilka som är mest korkade - svenska polismyndigheten/tullen som kollar en buss efter knark som är på väg ner till Holland eller en idiot som tar med sig narkotika till Holland av alla jävla länder på detta klot...
"Ja, jag vet! Jag packar på mig en bunt majja och försöker smuggla in det i ett land där det faktiskt är lagligt att bruka - och riskerar att åka dit samtidigt som jag drar med mig ett gäng andra oskyldiga nissar i fallet".
:conf: :conf: Det är ju skrattretande för fan. |
|
|
| ScuL |
har snackat lite med de som arrengerar det från Sverige
polisen har tydligen hittat uppgifterna om resan på internet och visste därför precis vart de skulle gå och när de skulle vara där.
De har varnat alla ombord att de kommer att genomsöka bussen på vägen hem :( |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
har snackat lite med de som arrengerar det från Sverige
polisen har tydligen hittat uppgifterna om resan på internet och visste därför precis vart de skulle gå och när de skulle vara där.
De har varnat alla ombord att de kommer att genomsöka bussen på vägen hem :( |
Man blir ju så ledsen över dessa jävla storebrorsfasoner att det gör ont :( Hoppas verkligen att alla resenärer kan hålla sig i skinnet. Vi (vår kultur) har redan fått stå ut med tillräckligt mycket skit. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
De har varnat alla ombord att de kommer att genomsöka bussen på vägen hem :( |
Är väl sshyst att de säger till i förväg? Fast man förlorar massa tid... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Är väl sshyst att de säger till i förväg? Fast man förlorar massa tid... |
Ja, absolut - men hur integritetskränkande är det inte? Frågan är hur många av alla andra charterbussar som går till Holland de kollar... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Är väl sshyst att de säger till i förväg? Fast man förlorar massa tid... |
yea. men ändå
jag tycker det är lite ehm.... extrem att de kollar uppgifterna på internet. verkar som man är redan misstänkt när man är ombord trots att man inte håller på med droger |
|
|
|
|