return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
סוף לתוכניתו של ארמין?!
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
http://www.tranceaddict.com/forum/s...915#post3829915

זה הכיוון שאיי די אנד טי כנראה הולכים אליו

אני מקווה מאוד שלמשיש טיפה זמן פנוי ויודע כמה מילים באנגלית שיקדיש כמה דקות להגיב להם במייל שלהם

[email protected]

יכול להיות אפילו שעכשיו כבר מאוחר
עוד כשהורידו תתוכניות של מארקו וי ופרי כנראה שכל זה היה צריך לקרות
dan_yarok!!
into trance?
הם עובדים עלי?
כבר שעתיים אני מחכה כעמו מטומטם
איזה שכונה אלוהים כמו ישראל
שילכו אידי טן טי להזדיין
אני כבר עוד מעט צריך לקום
שמישהו יסביר לי מה נסגר עם התוכנית ולמה לאזעזל הם החליטו באמצע החיים באמצע היוםלהוריד אותה
yaman
לא יודע מה אתכם אבל אני שומע עכשיו


ASOT 001..........
Segev
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
http://www.tranceaddict.com/forum/s...915#post3829915

זה הכיוון שאיי די אנד טי כנראה הולכים אליו

אני מקווה מאוד שלמשיש טיפה זמן פנוי ויודע כמה מילים באנגלית שיקדיש כמה דקות להגיב להם במייל שלהם

[email protected]

יכול להיות אפילו שעכשיו כבר מאוחר
עוד כשהורידו תתוכניות של מארקו וי ופרי כנראה שכל זה היה צריך לקרות

אהבתי את המכתב שאני יחזור הביתה אני בטוח ישלח גם אחד...
ויאמן אל מה בדיוק אתה מדבר?
THE_BLUE_DRAGON
ID&T
של היום זה ממש לא
ID&T
של פעם!

וזה כבר יכולת לראות על האירועים שלהם לאחרונה!
סנסיישן שנה שעברה יעני 2003 היה מעפן.
גם 2004 היה מחריד ביותר!
אינרסיטי 2003 נתנו לפאף דדי לשיר שם.
ENJOY
היה מלא בהופעות זמרים.

בקיצר אני לא רואה את עצמי נמצע באירוע שלהם.
למרות שמשנת 2000 שראיתי לראשונה את הסנסיישן הראשון שלהם אמרתי שלזה אני חייב להגיע.
אבל כבר ממש לא!
בדרך כלל בשנים עברו אחרי כל אירוע הייתי רודף אחרי סטים,תמונות ווידאויים.
וזה הופסק לגמרי!

אין יותר SHOCERS
בקיצר ID&T
אין להם מקום אצלי בלב יותר.

עצוב, אבל זה מה יש!
:confused: :( :mad: :sadgreen:

יאללה מתארגן וזז לאילת.
:tongue3
Rising
אמרו
asot
תיהיה חלק מהמתכונת החדשה..

במילים אחרות לארמין תיהיה איזה פינה קטנה משלו באיזה תוכנית אחרת..

חלש...:rolleyes:
markfeldman
חברים יקרים !

השבוע התבשרנו כי תוכניתם של השליישיה הבריטית יורדת מסטרים אמפי3 ו-איטיאן לא יעבירו אותה יותר, רק מיניסטרי.

ניחה.

אבל ארמין ?!!?

אני משתדל להתעדכן כל דקה.

כרגע השמועות אומרות כמה דברים:

1. ארמין יתן סט מוקלט אחת לכמה שבועות בימי חמישי מאוחר בלילה באיי די אנ טי

2. ארמין כרגע בחופשה באוסטרליה והוא יחזור לקראת סוף החודש למתכונת רגילה !! באיי די אנ טי.

3. ארמין עובר לשידור גלובלי דרך האינטרנט בשפה האנגלית כנראה בתחנת רדיו אינטרנטית הולנדית שכבר פירסמה הודעה בנושא.

נמשיך לעדכן...
KrazyDJs
עד כמה שאני לא סובל את ASOT ואת כל ההשפעה שלה על הסצינה..
חבל לראות תוכנית מצליחה יורדת...
Star
מה לעשות זה עוד אחד מהשינויים ש
id&t
עוברת זה התחיל מפתיחת הסאב לייבל
BE YOURSELF MUSIC
ועכשיו זה פוגע בשידורים של תוכניות די מוצלחות !!
חבל שמורידים ככה תוכנית בעלת רייטינג מטורף כמו שיש לארמין
קשה לי לראות את ארמין מתאושש מפגיעה כזאת
נכון המון תחנות רדיו אינטרנטיות יקפצו על ההזדמנות עכשיו
אבל זה לא אותו דבר כמו אי טי אנד טי
ועם ארמין יצטרך להקליט סט אחת לכמה זמן זאת אחת הפגיעות הקשות שהוא הולך לעבור
יהיה לו מאוד קשה עכשיו לשמור על הפופולריות שלו מעכשיו והלאה
כל מה שיש לו זה גיגים ותוכניות רדיו
תקחו לו את התוכניות לקחתם לו 50 אחוז !!!!!
markfeldman
quote:
מה לעשות זה עוד אחד מהשינויים ש
id&t
עוברת זה התחיל מפתיחת הסאב לייבל
BE YOURSELF MUSIC
ועכשיו זה פוגע בשידורים של תוכניות די מוצלחות !!
חבל שמורידים ככה תוכנית בעלת רייטינג מטורף כמו שיש לארמין
קשה לי לראות את ארמין מתאושש מפגיעה כזאת
נכון המון תחנות רדיו אינטרנטיות יקפצו על ההזדמנות עכשיו
אבל זה לא אותו דבר כמו אי טי אנד טי
ועם ארמין יצטרך להקליט סט אחת לכמה זמן זאת אחת הפגיעות הקשות שהוא הולך לעבור
יהיה לו מאוד קשה עכשיו לשמור על הפופולריות שלו מעכשיו והלאה
כל מה שיש לו זה גיגים ותוכניות רדיו
תקחו לו את התוכניות לקחתם לו 50 אחוז !!!!!


אין ספק, אבל בהחלט ניכונה לו הזדמנות לשמר את הקיים בתחנה אחרת פופולרית כדוגמת

DI, ETN

אני מאמין שיהיה טוב.

m0sh
הגיע הזמן שארמין יקח פסק זמן מהתוכנית...
ואולי יום אחד יחזיר אותה
אבל כרגע אנחנו בעידן מסויים של הטראנס לא מספק הרבה מקוריות כמו פעם והוא הרבה יותר מגמתי וטכני...

ארמין צריך להפסיק ולחזור יותר מאוחר
markfeldman
quote:
אבל כרגע אנחנו בעידן מסויים של הטראנס לא מספק הרבה מקוריות כמו פעם והוא הרבה יותר מגמתי וטכני...


להזכירך, ארמין מנגן לא רק טראנס.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement