return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
LowRider
quote:
Originally posted by djdawn

HEY, we only need 27500 more post, then we have you beat;)! LOL

schit-te-rend gevoel voor humor trouwes, die gasten
WTB
quote:
Originally posted by LowRider
kheb een hekel aan ******

Ik ook, maar wat heeft dat met het onderwerp "Het nieuwe forum voor Duitsers" te maken? Of zijn volgens jou alle Duitsers die op dit moment leven dezelfde als de Duitsers (lees: de Duitsers die Hitler en zijn regering steunden) die meer dan 50 jaar geleden leefden? Ik weet zeker dat 99% van de huidige Duitse bevolking het verschrikkelijk vind wat er toen gebeurd is en hier niets mee te maken wil hebben.

Ik probeer geen moraalridder te zijn ofzo, maar zoals je een paar posts geleden al zag zijn er ook Duitsers die deze thread bekijken. Omdat het woord "***" ook bij hen bekend is komt het nog al vijandig over, terwijl zij helemaal niets met de Tweede Wereld Oorlog te maken hebben en hier gewoon net als jij komen voor de TRANCE.

WTB.
Blik
quote:
Originally posted by WTB

Ik ook, maar wat heeft dat met het onderwerp "Het nieuwe forum voor Duitsers" te maken? Of zijn volgens jou alle Duitsers die op dit moment leven dezelfde als de Duitsers (lees: de Duitsers die Hitler en zijn regering steunden) die meer dan 50 jaar geleden leefden? Ik weet zeker dat 99% van de huidige Duitse bevolking het verschrikkelijk vind wat er toen gebeurd is en hier niets mee te maken wil hebben.

Ik probeer geen moraalridder te zijn ofzo, maar zoals je een paar posts geleden al zag zijn er ook Duitsers die deze thread bekijken. Omdat het woord "mof" ook bij hen bekend is komt het nog al vijandig over, terwijl zij helemaal niets met de Tweede Wereld Oorlog te maken hebben en hier gewoon net als jij komen voor de TRANCE.

WTB.

dit is ook de reden waarom ik die post edit :)
WTB
quote:
Originally posted by Blik

dit is ook de reden waarom ik die post edit :)

Zeer juiste beslissing heer Blik. LowRider poste trouwens percies dezelfde post ook in het Duitse Forum, maar ik weet niet of jij daar ook kunt editen. Zo ja, misschien daar ook maar ff censuur toepassen.

Thanx,

WTB.
Eye-Riz
de Duitsers die ik ken vind ik allemaal zwaar relaxed. k Snap dus niet echt waarom mensen daar moeilijk over doen. Oké, met europees voetbal ofzo, da's te begrijpen :D. Maar als je de jongeren wat beter zou kennen, zou je er denk ik wel anders over denken.
Jesse
Wel een hekel hebben aan "*****" maar ondertussen stiekem naar Paul van Dyk, DuMonde etc luisteren....:rolleyes: :rolleyes: :stongue:
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jesse
"*****"

je bent een * vergeten:D:D:D
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Optimus Trance

je bent een * vergeten:D:D:D

whehehe, zal je gebanned worden voor dat woord |\/|0ff3|\|

handig dat kneit :D
Miss Proximus
Sommige nederlanders zijn ook echt in de stal geboren ofzo:rolleyes: tussen de varkens ja

mijn schoonmoeders is Duitse en dus mijn gehele schoonfamilie van haar kant..allemaal TOP mensen. En Jesse heeft idd gelijk. PvD, Scot Project, Chris Liebing....mijn favo dj's....duitser to tha bone! Maar ja, hypocrisie is erg populair in nederland:rolleyes:

anywayz, ik vind het erg cool dat onze buurtjes een eigen forum hebben...kunnen we eindelijk Love Parade threads gaan maken enzo....en (als je dit kan lezen dawn) dan wil ik een plekje op die truck!! :p :)
rellivisit
quote:
Originally posted by djdawn

HEY, we only need 27500 more post, then we have you beat;)! LOL

Z'n Nederlands gaat nog, nu z'n engels nog: then we have you beat?? jaja. :eyes:

En duitse zoem is toch echt wel lekker hoor :toothless

djdawn
WVG :
"Oh hellup...een Duitser met een cursus Nederlands...

Landverader..."

Actually I never had any dutch in school, but the languages are similar. You can read german, too. Can't you?

Proxi:
"anywayz, ik vind het erg cool dat onze buurtjes een eigen forum hebben...kunnen we eindelijk Love Parade threads gaan maken enzo....en (als je dit kan lezen dawn) dan wil ik een plekje op die truck!!"

I will see what I can do. Seriously. Maybe I can get one for free and the others would have to pay....we'll see:D

Rellivisit:
"Z'n Nederlands gaat nog, nu z'n engels nog: then we have you beat?? jaja. "

is it "beaten"? Damn, at least I made you laugh:clown:
Miss Proximus
that was a quick reply dawn! :) I wish my written geman was better but...come to think of it...I do have a dictionary around here somewhere :)

about the LP thingy...it would be great! I'll talk to you about it on yer own forum m8 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement