return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
dEEkAy
quote:
Originally posted by robin
dat weet ik hitman


ja,ja, zekker :toothless
jploveparade
Ficken ficken ficken ja geil tief im Arschloch!!!

:o
MaGiK54
Zooooooo wat is dit weer, deze thread is ing 2 jaar oud, het moet niet gekker worden hier. En o ja ik zie net dat het Nederlandse eftal op de 5 plaats staat van de FIFA-ranking, Duitsland staat op de zesde plaats :stongue:
robin
quote:
Originally posted by jploveparade
Ficken ficken ficken ja geil tief im Arschloch!!!

:o


:D LMAO :D
DJ_Siesta
bumsen oder blasen??:D
jploveparade
TA ist besser als directe Kitzlerstimulation :crazy:
dEEkAy
Ik den de JPLoveparade en ik neuk de meid van me Avatar lekker in de kont :toothless
Ding Chavez
Komm mal hier kleine puppe, dan ziehe ich die hose aus...
robin
quote:
Ik den de JPLoveparade en ik neuk de meid van me Avatar lekker in de kont


ghehe funny german
dEEkAy
quote:
Originally posted by robin
ghehe funny german


Ik ben de kutmof en ik zeg:

GOOOOOOEEEED MORGEEEEEEEEEEEEEN.....met Kutmof op Nordzee FM

robin
lol
arjoderoon
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zooooooo wat is dit weer, deze thread is ing 2 jaar oud, het moet niet gekker worden hier. En o ja ik zie net dat het Nederlandse eftal op de 5 plaats staat van de FIFA-ranking, Duitsland staat op de zesde plaats :stongue:


positief! mogen nu volgend jaar 6 nederlandse clubs CL spelen dan??? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement