return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
oowja ff voor de duidelijkheid, ik heb nix tegen Duitsers ofzo.. Altijd wel lache op vakantie enzo, al zitten er altijd een paar lompe bij, maarja, er zijn ook lompe nederlanders :)

btw Miss P hoe was t in Engeland??
LowRider
sorry jongens voor die post maareh kwas een beetje boel sjaggerijnug van dat k*thuiswerk... trouwes hier in het kippendorp doet niemand moeilijk over dat woord maja...TSPIJT ME MET HEEL MIJN HART. (HOE ZEG JE DAT IN UT DUITS?)

ben het er trouwes wel mee eens dat je goed lol met ze ken hebben... op vakantie zekerrsz wel gedaan maja...
Eye-Riz
excuses geaccepteerd.

gelukkig dat niet iedereen zich op zo'n manier afreageert als ie huiswerk heeft. :rolleyes:
hoop dat je volgende keer iets meer nadenkt voordat je dat soort taal uit gaat slaan...
Gekhous
quote:
Originally posted by rellivisit

Z'n Nederlands gaat nog, nu z'n engels nog: then we have you beat?? jaja. :eyes:

En duitse zoem is toch echt wel lekker hoor :toothless

t moet inderdaad zijn: weve got u beat
dus ook niet beaten Dawn :)

en ik vind het een beetje triest om de duitsers af te gaan zeiken, daar hebben we ondertussen ECHT geen reden meer toe (op voetbal na inderdaad, wat Eye-Riz (toch?? :)) zei), so grow up, of ik gaat me dr ff mee bemeuje
dEEkAy
quote:
Originally posted by Blik

komt er dalijk ook nog een frans forum aan, dalijk willne de afghanen ook een eigen forum,

LOL! *bump* :toothless

jij spoort echt niet, en de ondere jongens ook niet :p
eieregooie
Na de stranden beginnen die duitsers nu ook al in de nederlandse fora te graven...
kreischer2000
Ach al die mensjes die hier duitsers af zitten te kraken zijn gewoon een stel stoere pubertjes die zich heel koel vinden omdat ze op duitsers zeiken op een TA forum;)

en ik ga er nog ff lekker serieus op in, topic is al 2 jaar oud dat zag ik ff niet:whip:
TranceRulez
quote:
Originally posted by eieregooie
Na de stranden beginnen die duitsers nu ook al in de nederlandse fora te graven...

LOL!!!

BTW: I understand most of what you write in dutch....

And since I listen to ASOT I know a lot of dutch wordz... :)
robin
quote:
Originally posted by eieregooie

:D lol

als we t toch over duitsers hebben, ik had altijd een pest hekel aan dat volk, had nix met die hele oorlog te maken hor, maar de duitsers die ik de laaste tijd tegenkom op internet of op straat of op campings zijn toch best oke (Y)

*leuk voor ze dat ze nou ook hun eigen forum krijgen
dEEkAy
quote:
Originally posted by robin
...ik had altijd een pest hekel aan dat volk,

:rolleyes:

quote:

had nix met die hele oorlog te maken hor, maar de duitsers die ik de laaste tijd tegenkom op internet of op straat of op campings zijn toch best oke (Y)

ah dankje ... maar 90% van de duitsern zijn toch wel klootzaks :rolleyes:

quote:

ik heb de thread ge"bumped" omdat de wel grappig is. en de "nieuwe" duitsers zijn echt niet zo slecht als je denkt ;)
;)

Hitman
quote:
Originally posted by robin
*leuk voor ze dat ze nou ook hun eigen forum krijgen

kijk eens goed... deze thread is bijna 2 jaar oud hahahaha:D :D :D
robin
dat weet ik hitman
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement