|
Kindred Spirits - Warp (Icone Remix)
|
View this Thread in Original format
| Icone |
Hey!
M'n remix van 'Warp' is af en kheb hem ff op m'n server gezet:
Vanaf nu ook op D-I: Kindred Spirits - Warp (Icone Remix)
De vocals heb ik er wel uitgelaten... Kan ze er wel bijsteken moest er een algemene vraag naar zijn ofzo :) Laat me weten wat je'r van vindt!
Ik zal hem binnekort ook op Dance-Industries.com zetten, daar is de link dan permanent.
Greetz,
Wim |
|
|
| Jasperovitsj |
W00t w00t, hier keek ik al een tijd naar uit!! :D
Het begin klinkt echt heel lekker, stevige kick, lekkere basslijn en veel energie! De break is ook leuk, maar ik vond die vocals toch iets hebben, voor mijn part mogen ze er echt terug in! :)
De melodie en synths klinken ook heel lekker, allemaal heel proper en mooi afgewerkt! En die kleine variaties en die hoge nootjes in de opbouw vind ik een heel fijn detail! Met andere woorden dus: I like it! :D
Kvind uw remix voor Plus Ultra toch nog altijd wel een stuk beter dan deze als ik eerlijk moet zijn, maar toch is dit weer een dansvloerbom denk ik! :) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
W00t w00t, hier keek ik al een tijd naar uit!! :D
Het begin klinkt echt heel lekker, stevige kick, lekkere basslijn en veel energie! De break is ook leuk, maar ik vond die vocals toch iets hebben, voor mijn part mogen ze er echt terug in! :)
De melodie en synths klinken ook heel lekker, allemaal heel proper en mooi afgewerkt! En die kleine variaties en die hoge nootjes in de opbouw vind ik een heel fijn detail! Met andere woorden dus: I like it! :D
Kvind uw remix voor Plus Ultra toch nog altijd wel een stuk beter dan deze als ik eerlijk moet zijn, maar toch is dit weer een dansvloerbom denk ik! :) |
could say it better! Klinkt vree nice!
Nice job! Zou wel paar keer gedraait kunnen worden op BETA-party :D
Greetz
Pheatus |
|
|
| Tiger777 |
| Wederom zeer geslaagd, heeft niks te kort in energie. Voor mij mogen de vocals geloosd worden als ik dat hoor :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De break is ook leuk, maar ik vond die vocals toch iets hebben, voor mijn part mogen ze er echt terug in! :) |
de breakdown in het origineel was met de vocalen in het achterhoofd geschreven. dit is hier niet het geval. ze zouden niet op hun plaats zijn, tenzij de breakdown volledig herwerkt wordt.
-> zeer geslaagde remix.. tonnen energie en op het gebied van productie beter dan Plus Ultra: meer oog voor detail, warmere sound.. heerlijk :crazy:
erg bedankt!! |
|
|
| Dark Apostle |
Plus Ultra blijft nog steeds mijn favoriet, maar deze remix is echt niet slecht. Heeft wel wat kracht achter zich maar lijdt niet aan het eindeloos opbouwen wat zeer kenmerkend is voor TE-trance(hoewel ik Trance Energy leuk vind, storen de ellelange build-ups mij mateloos). Je hebt ook niet het gevoel dat je moet staan springen en zwaaien met je armen omdat het OMFG-UPLIFTING-WHIIII track is, toch nodigt hij je uit om minder discreet dan normaal over de dansvloer te razen.
Het is een stille-genieter binnen het uplifting genre imo. |
|
|
| Nyah |
:toocool: nice  |
|
|
| Pumaz |
| I love it, heel erg bedankt :) |
|
|
| Icone |
Hey bedankt mensen! :)
Kheb idd wat meer op details en 'productie' gelet dan bij de Plus Ultra remix. Ik zal nog eens nadenken over de vocals, miss kan ik wel een kleine edit doen richting een vocal remix ofzo...
Greetz,
Wim |
|
|
| Gladius |
stevig! weer 1 brok uplifting powah!
moet wel nog beetje op me ingroeien... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
stevig! weer 1 brok uplifting powah!
moet wel nog beetje op me ingroeien... |
paar keer repeat en tkomt in orde :p ;) |
|
|
|
|