|
כל בעלי מועדון האומן 17 נכנסים לכלא
|
View this Thread in Original format
| Star |
אהההה
אל תהיה לחוץ לא הלכה הסצינה בארץ
כי כדי שהסצינה תלך היא צריכה להיות קיימת ופה הבעייה
שהיא לא קיימת בכלל!!!!
חזרה לעניין:
חכה יהיה ערעור שבטח יקח עוד חצי שנה
ואז עוד שנה עד שאיזה פקיד בית משפט יתעורר
אני זוכר את תחילת הסיפור הזה עוד מלפני 4 שנים אם אני לא טועה
ורק עכשיו פסק דין
טחנות הקמח של בתי המשפט טוחנות לאט ....לאט מאוד!!!
ןגם אם הם יכנסו לכלא זה לא אומר שהמועדון נסגר
זה לא שהם עצמם מרימים את הערבים האלו
יש להם עובדים
וזה עסק לכל דבר אז זה שהם יכנסו לכלא לא אומר שיסגרו להם תעסק |
|
|
| DjChook |
| אני לא מבין מה אתם רוצים, החבר'ה העלימו מעל 10 מליון שקל מס |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא מבין מה אתם רוצים, החבר'ה העלימו מעל 10 מליון שקל מס |
....ובגלל זה אין שום קשר לסצינה שנהרסת |
|
|
| Rising |
| שיללללכוווווווו קיבינימאט!:whip: |
|
|
| Viber |
בושה שלא הכניסו את כול אחד מהם ללפחות פי 3 יותר זמן ואם זה היה בארה"ב ביכלל היו מזיינים כול אחד באיזה 6 שנים לפחות למרות שארה"ב פחות זקוקה לכסף,זה העיקרון.
רק שתבינו שהאומן עורך לפחות איזה 7 מסיבות בחודש שבכול מסיבה הם מרוויחים 350 אלף שקל לפחות וזה נימשך כבר איזה 8 שנים שהמועדון קיים כשהמדינה מרוששת הלובלין הזה מזיין באיזה סוויטה במיאמי. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | | Originally posted by Viber שבכול מסיבה הם מרוויחים 350 אלף שקל לפחות . |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
חשבתי לתת לך 100 שקל לקנות גלשן אבל אני רואה שאני לא צריך אתה כבר גולש יופי בלי...
350 אלף?!?!
איך?! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
חשבתי לתת לך 100 שקל לקנות גלשן אבל אני רואה שאני לא צריך אתה כבר גולש יופי בלי...
350 אלף?!?!
איך?! |
עפ"י החדשות לפני שנתיים בערך,אני זוכר שגם אני נידהמתי
ותשנה את זה לסביבות ה300 אלף יותר נכון פחות או יותר. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
עפ"י החדשות לפני שנתיים בערך,אני זוכר שגם אני נידהמתי
ותשנה את זה לסביבות ה300 אלף יותר נכון פחות או יותר. |
זה לא הגיוני...
ממש לא...
משהו לא מסתדר לי עם המספרים הגבוהים האלה |
|
|
|
|