return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


כן כן שני סייברים חוגגים להם ביום שישי הקרוב
(28.01.2005)

מסיבת יום-הולדת
בדאנס-בר
בן-שמן4
אשר ברחוב
בן-שמן4
בתל-אביב.


מחיר כניסה:
25ש"ח

למי ששואל אין הגבלת גיל.

מפה למתקשים:


:disbelief :crazy: :disbelief
DjChook
סתם שאלה, נכבדי הפורום
אתם חושבים שזה מצריך טרד ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
סתם שאלה, נכבדי הפורום
אתם חושבים שזה מצריך טרד ?


אם שיר של אביב גפן הצריך אז התשובה היא די חד משמעית במקרה הזה לא..?

חוץ מזה איזה סיבה יש לטרד הזה לא להיות לגיטימי?!?!

יא גנב פלאשרים שכמוך :D
UltraWave
יאללה אנשים מייייייייייי באאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!

רוני וסקאצ' חפירות לפניםםםםםםםםםם!!
fusi
אילן מילים כדורבנות
:D


!אני שם. הולך להיות אינטימי וקורע
:eek:
Shahar
מזל טוב

בונא רובן אתה כל יום עושה יומולדת :D
Huge-A
אני מגיע כמובן בלי שאלות מיותרות !!!
עם האישה יחדיו !!!

שחר תבוא עם החברה שלך תוציא אותה קצת, היא לא מזדה 3 !!:D

וכן ידיד DjChook
זה מצריך תרד...
יש לכם באמת מזל שאני מוד , תשאלו את שחר יגיד לכם מזה להיות גרמני של פורום !!!
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
אני מגיע כמובן בלי שאלות מיותרות !!!
עם האישה יחדיו !!!

שחר תבוא עם החברה שלך תוציא אותה קצת, היא לא מזדה 3 !!:D

וכן ידיד DjChook
זה מצריך תרד...
יש לכם באמת מזל שאני מוד , תשאלו את שחר יגיד לכם מזה להיות גרמני של פורום !!!


אדיר אתה תמשיך לעשות עין הרע לא ישאר לי אותו :whip:
והיא לוקחת מזדה 3 בהליכה :D

וכן תכלס יש לנו מזל שאתה לא מוד חחחחחחחחחחח
אבל ישיכור כל פעם אתה כותב "יש לכם מזל שאני מוד" איך הגעת לזה שאתה מוד?:)

ובכבוד שלכם שמישהו ינגן שם את
Find!!!!
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
אדיר אתה תמשיך לעשות עין הרע לא ישאר לי אותו :whip:
והיא לוקחת מזדה 3 בהליכה :D

וכן תכלס יש לנו מזל שאתה לא מוד חחחחחחחחחחח
אבל ישיכור כל פעם אתה כותב "יש לכם מזל שאני מוד" איך הגעת לזה שאתה מוד?:)

ובכבוד שלכם שמישהו ינגן שם את
Find!!!!


התכוונתי לזה שיש מזל שאני לא מוד .. שגיאת כתיב.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Huge-A
התכוונתי לזה שיש מזל שאני לא מוד .. שגיאת כתיב.


עוד טעות כזאת ומישהו פה יתחיל לשלם

:disbelief

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עוד טעות כזאת ומישהו פה יתחיל לשלם

:disbelief


מהרגע שקנית תקליט אתה לא מפסיק לדבר על כסף ולהשתמש בשורש ש.ל.מ! :whip:

:D
Sniper
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@!

כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי..

סעממק איזה באסה...

גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@#
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement