|
BeTA ID Contest 01 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Icone |
Whoa wa een vette klassiekers zitten daar tussen! :D
Vooral schijfke 38... Geeft me nog altijd de kriebles. Alleen dien titel nog vinden hehe.
Als ik enkele kritiekskes mag geven zijt ge er wel een paar bommekes vergeten (zoals bvb Brainbug - Nightmare; Three'n One - Reflect; Roef - Outthere e.a.), maar ge kunt ze er ni allemaal insteken natuurlijk. |
|
|
| djcresto |
nummer 47 ja :D
en nr 38 heb ik wel een idee van :D |
|
|
| djcresto |
voila ingezonden
15 tracks heb ik kunnen ID'en |
|
|
| TOR |
voorlopige stand:
1. djcresto- 24 ptn.
een paar foutjes, maar goed bezig voorlopig :)
en ja, #38 vind ik ook wel een superschijf :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
voorlopige stand:
1. djcresto- 24 ptn.
een paar foutjes, maar goed bezig voorlopig :)
en ja, #38 vind ik ook wel een superschijf :D |
pfff khad eigenlijk wel meer verwacht, zeker dat ge als taalpurist de schrijffouten niet hebt meegrekend? :p |
|
|
| TOR |
*update*
1. Zehra- 35 ptn.
2. djcresto- 26 ptn. |
|
|
| mellow_head |
| Ik ga mij amusere:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
*update*
1. Zehra- 35 ptn.
2. djcresto- 26 ptn. |
tis eigenlijk: Jasper & Zehra (zo goed kan ik nu ook weer nie id-en :toothless :confused: ;)) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Zehra
tis eigenlijk: Jasper & Zehra (zo goed kan ik nu ook weer nie id-en :toothless :confused: ;)) |
punten door 2 delen? :p
elk de helft ... evenwicht in de relatie :D :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
punten door 2 delen? :p
elk de helft ... evenwicht in de relatie :D :p |
neh. Jasper heeft er maar eentje van kunne id-en... kheb ze allemaal gevonden :toothless :happy2:
:whip: neh... evil me :( |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
evilness troef :nervous: :eyes:
morgen ook es mee amusere :p :cool: (met die id's e :p) |
|
|
| Icone |
Kzit voorlopig aan 18 (Kevin weet er al 17 van mij peisk), maar ik denk dat ik er nog wel op ene (nr 17) kan komen... ;)
Kev: kheb sommige remix namen wel van op ne cd, dus hopelijk hebben ze het daar ni mis :D |
|
|
|
|