|
BeTA ID Contest 01 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| als ik morgen nen goeie dag heb, dan probeer ik het gat dicht te rijden :toothless |
|
|
| TOR |
1. Belgian Bonzai -> 69 ptn.
2. dj Zevan -> 64 ptn.
3. FredNova -> 48 ptn.
4. Icone -> 47 ptn.
5. Zehra -> 35 ptn.
6. Hydra -> 29 ptn.
7. djcresto -> 26 ptn.
8. mellow_head -> 21 ptn.
9. Pheatus -> 14 ptn.
10. Bertn -> 12 ptn.
10. BZRK -> 12 ptn.
:crazy: |
|
|
| Pheatus |
| Bonzai, zeker dat ge TOR z'n PC niet gehacked hebt ofzo :toothless |
|
|
| TOR |
1. dj Zevan -> 78 ptn.
2. Belgian Bonzai -> 69 ptn.
3. FredNova -> 48 ptn.
4. Icone -> 47 ptn.
5. Zehra -> 35 ptn.
6. Hydra -> 29 ptn.
7. djcresto -> 26 ptn.
8. mellow_head -> 21 ptn.
9. Pheatus -> 14 ptn.
10. Bertn -> 12 ptn.
10. BZRK -> 12 ptn.
:eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoeveel punten kon je maximaal halen deze keer? :eyes: |
|
|
| TOR |
117 :)
voorlopig twee mensen geslaagd maw :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
Zevan, zeker dat ge TOR z'n PC niet gehacked hebt ofzo :toothless
Nee, jong, ik moet zeggen, ik weet hoe moeilijk het is en chapeau!
Ik vrees dat het niet meer voor deze week ga zijn moest ik daar ooit nog over raken. Je dwingt me nu tot echt drastische (lees extreem-tijdrovende) maatregelen nu, dus dat moet zeker wachten tot na de examens.
78 ptn is geschift goed, als je wint heb ik er geen enkele moeite mee om mee daarbij neer te leggen.
Het gaat echt m.o.n.d.j.e.s.m.a.a.t. hier nu: gisteren nix, vandaag 12 gevonden.
Voor de geïnteresseerden, ik zoek nog 8,9,11,21,22,26,29,30,31,35,37,39,40,42,43,44 & 46. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kijk in ieder geval al uit naar de volgende contest, of het nu Zevan of BB is die hem mag samenstellen ;) |
|
|
| TOR |
1. dj Zevan -> 78 ptn.
2. Belgian Bonzai -> 69 ptn.
3. FredNova -> 48 ptn.
4. Icone -> 47 ptn.
5. Zehra -> 35 ptn.
5. Hydra -> 35 ptn.
7. djcresto -> 26 ptn.
8. mellow_head -> 21 ptn.
9. Pheatus -> 14 ptn.
10. Bertn -> 12 ptn.
10. BZRK -> 12 ptn. |
|
|
| FredNova |
BB, ik heb 35 en 40... wat geef je? :toothless
just kidding, tenzij zevan meer geeft :tongue3 |
|
|
| dj Zevan |
ik heb 8-11-15-20-21-22-23-26-35-37-38-39-40-41-42-43-45-50 nog niet
van die retrostuff ken ik niks
er zijn er nog n aantal die ik herken, maar kan nie op de titels komen
ik geef niks :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ik heb 8-11-15-20-21-22-23-26-35-37-38-39-40-41-42-43-45-50 nog niet
van die retrostuff ken ik niks
er zijn er nog n aantal die ik herken, maar kan nie op de titels komen
ik geef niks :D |
Nog veel potentieel daarin, veel succes! Moge de beste winnen! Hoever zou FredNova staan; ik kan je met niks helpen ze maat, fair is fair. :( 'k zou ze nochthans graag vinden ze, ben zooo benieuwd. Sjiek dat je die kent!
Ik ga vanaf nu telkens melden als ik er een vind, zo blijven de collega's op de hoogte. Zit nu normaal aan 73 ;)
komt door 12 en 44. |
|
|
|
|